ستاره ترک رسما به منچسترسیتی پیوست
ستاره ترک تبار بروسیا دورتموند رسما به منچسترسیتی پیوست و با این تیم قرارداد امضا کرد تا نخستین خرید گواردیولا در فیروزه‌ای پوشان باشد.

باشگاه منچسترسیتی(Manchester City) خبر جذب ایلکای گوندوگان(İlkay Gündoğan) را به صورت رسمی اعلام کرد و این بازیکن ترک تبار فصل آینده در لیگ برتر انگلیس به میدان خواهد رفت. گوندوگان نتوانست به خاطر آسیب دیدگی تیم ملی فوتبال آلمان را در یورو 2016 همراهی کند.

این بازیکن در واکنش به توافق با سیتی گفت: وقتی فهمیدم منچسترسیتی من را می‌خواهد احساس عجیبی پیدا کردم. از ته دل دوست داشتم راهی این تیم شوم و بسیار خوشحالم که این امکان فراهم شد. گرفتن تصمیم در این زمینه سخت اما خوشبختانه در نهایت به این تیم خوب پیوستم.

باشگاه بروسیا دورتموند(Borussia Dortmund) هم خبر پیوستن گوندوگان به منچسترسیتی را تایید و برای این بازیکن آرزوی موفقیت و سلامت کرد. هر چند باشگاه منچسترسیتی و دورتموند رقم این انتقال را اعلام نکردند اما اسکای اسپورت نوشت که گوندوگان با 20 میلیون پوند راهی فیروزه ای پوشان شده است.

هدایت منچسترسیتی را در فصل جدید پپ گواردیولا(Pep Guardiola) برعهده خواهد داشت و این نخستین خرید تابستانی او به شمار می آید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir