اولین خرید مورینیو در منچستریونایتد
اریک بیلی با قراردادی به ارزش 30 میلیون پوند به اولین خرید آقای خاص در منچستریونایتد تبدیل شد.

منچستریونایتد(Manchester United) که این فصل با هدایت ژوزه مورینیو(José Mourinho) در حال آماده‌سازی برای شروع فصل جدید فوتبال انگلیس است اولین خرید خود را انجام داد و موفق شد اریک بیلی(Eric Bertrand Bailly) مدافع ویارئال(Villarreal) را به خدمت بگیرد.

اریک بیلی فصل گذشته یکی از بازیکنان ویارئال بود که چشم مورینیو را گرفت تا این بازیکن نسبتا گمنام که توسط استعدادیاب‌های ژوزه مورینیو از جمله 'هولگر اوبرو' دیده شده است به تیم منچستریونایتد بپیوندد.

بیلی 22 ساله 47 بازی برای ویارئال انجام داد. این مدافع مرکزی اهل ساحل عاج 15 بازی نیز برای تیم ملی کشورش انجام داده است. بیلی که اولین خرید یونایتد است درباره حضور در این تیم گفت: می‌خواهم پیشرفت کنم و به همین خاطر به یونایتد آمدم. این یک آرزوی بزرگی بود که به یونایتد بیایم و پیراهن این تیم را بر تن کنم.

مطمئنم که کار با مورینیو به من کمک خواهد کرد که به بازیکن بزرگی تبدیل شوم. بی‌صبرانه منتظر دیدار هم‌تیمی‌هایم هستم تا برگ جدیدی در زندگی فوتبالی‌ام شروع شود.

همچنین ژوزه مورینیو درباره حضور این بازیکن در منچستریونایتد گفت:‌ اریک مدافع جوان و خوبی است و استعداد زیادی هم دارد. او تا حالا پیشرفت خوبی داشته و قابلیت این را دارد که بهتر از این شود. منتظر کار با او هستم تا بتوانیم استعدادهایش را شکوفا‌تر کنیم. اریک در باشگاه درستی برای پیشرفت فوتبالی‌اش قرار گرفته است.

منچستریونایتد همراه ژوزه مورینیو باید چندی دیگر به چین سفر کند تا در اردوی پیش‌فصل برابر بروسیا دورتموند(Borussia Dortmund) و منچسترسیتی(Manchester City) دیدار کند و سپس خود را برای دیدار جام اتحادیه انگلیس یا همان خیریه آماده کند؛ دیداری که برابر لسترسیتی(Leicester City) خواهد بود و شاید بتواند اولین جام مورینیو را با یونایتد خیلی زود فراهم کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir