برد یوونتوس و منچستریونایتد در دیدارهای دوستانه
منچستریونایتد و یوونتوس در بازی‌های پیش فصل حریفان‌شان را با شکست روبرو ساختند.

تیم های بزرگ اروپایی پیش از شروع فصل جدید رقابت های باشگاهی در قاره سبز در دیدارهای دوستانه برابر حریفان خود محک خوردند که در یکی از دیدارهای صورت گرفته منچستریونایتد(Manchester United) که باید چندی دیگر برای برپایی اردوی آمادگی و برگزاری چند دیدار دوستانه راهی چین شود، در اولین دیدار پیش فصل خود به مصاف ویگان(Wigan Athletic) رفت و این تیم را در خانه خودش با 2 گل شکست داد.

در این دیدار مورینیو(José Mourinho) که نخستین تجربه نشستن روی نیمکت شیاطین سرخ را پشت سر می‌گذاشت، از تمام بازیکنانی که در اختیار داشت استفاده کرد و البته 9 بازیکن ملی‌پوش تیم نیز به دلیل استراحت در این بازی حضور نداشتند. هنریک مخیتاریان(Henrikh Mkhitaryan) و اریک بایی(Eric Bertrand Bailly) برای اولین بار با پیراهن یونایتد به میدان رفتند ولی با این حال نیمه نخست گلی در بر نداشت. هر چند هافبک ارمنستانی فرصت خوبی را برای گلزنی در این نیمه از دست داد.

در نیمه دوم هوشیاری ماتا(Juan Mata) باعث شد تا ویل کین(Will Keane) در دقیقه 49 دروازه ویگان را باز کند و در دقیقه 58 آندریاس پریرا(Andreas Pereira) باز هم روی تاثیرگذاری ماتا گل دوم را به ثمر رساند تا با این بازی خوب ماتا، احتمال متقاعد شدن مورینیو برای حفظ این بازیکن بیشتر شود.

لوک شاو(Luke Shaw) که فصل قبل در دیدار یونایتد در لیگ قهرمانان برابر آیندهوون(Eindhoven) با مصدومیتی شدید مواجه شده بود در این بازی از ابتدا در ترکیب قرار گرفت تا پس از 10 ماه به میادین بازگردد. بازی بعدی یونایتد در چین برابر دورتموند(Borussia Dortmund) خواهد بود.

در دیگر دیدار یوونتوس(Juventus) در دیداری دوستانه و نه چندان حرفه ای، در برابر 'سن مائورو' تیم آماتوری در فوتبال ایتالیا با نتیجه 6 بر یک به برد آسانی دست یافت. در این بازی نیز پیانیچ(Miralem Pjanić) توانست برای تیمش گلزنی کند و دیبالا(Paulo Dybala) بهترین گلزن فصل قبل تیم تورینی نیز هت تریک کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir