توقف روستوف در لیگ قهرمانان اروپا با گلزنی عزت‌اللهی
روستوف به رغم گلزنی سعید عزت‌اللهی، در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا برابر اندرلخت متوقف شد.

مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا از سه‌شنبه شب آغاز شد. در مهم‌ترین بازی، روستوف(Rostov) به مصاف اندرلخت(Anderlecht) رفت و برابر مهمانش دو بر دو متوقف شد. ابتدا اندرلخت در دقیقه پنج گلزنی کرد اما سعید عزت‌اللهی بازیکن ایرانی روستوف گل تساوی را در دقیقه ۱۶ وارد دروازه حریف کرد.

در نیمه دوم دوباره مهمان پیش افتاد. یوروی تیلمنس(Youri Tielemans) در دقیقه ۵۲ گلزنی کرد اما باز هم روستوف گل تساوی را به ثمر رساند. دیمیتری پولوز(Dmitry Poloz) در دقیقه ۶۰ و از روی نقطه پنالتی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

عزت‌اللهی در دقیقه ۸۸ تعویض شد. سردار آزمون دیگر بازیکن ایرانی این تیم در نیمه دوم (دقیقه ۵۶) به میدان آمد و جایگزین الکساندر بخارف(Aleksandr Bukharov) شد.

در دیگر دیدار مهم دینامو زاگرب(Dinamo Zagreb) میزبان دینامو تفلیس(Dinamo Tbilisi) بود. میزبان با دو گل در نبود علی کریمی حریفش را شکست داد. دو گل زاگرب توسط 'سودانی' و کوریچ(Ante Ćorić) در دقایق ۳۹ و ۴۲ به ثمر رسید.

در دیگر بازی‌ها، تیم‌های آژاکس(Ajax) و پائوک(PAOK) به تساوی یک بر یک رسیدند. باته بوریسف(BATE Borisov) با یک گل مهمانش داندالک(Dundalk) را شکست داد. دیدار تیم‌های اسپارتاپراگ(Sparta Prague) و استوا بخارست(Steaua Bucuresti) یک بر یک مساوی شد. پارتیزان بلگراد(Partizan) نیز با یک گل مغلوب سالزبورگ اتریش(Red Bull Salzburg) شد و شاختار دونتسک(Shakhtar Donetsk) با دو گل یانگ بویز(Young Boys) را شکست داد.

بازی‌های دیگر پلی‌آف امشب برگزار خواهند شد. دیدارهای برگشت نیز هفته آینده در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۱۲ و ۱۳ مرداد) برگزار می‌شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir