پیروزی بارسلونا برابر لسترسیتی
بارسلونا توانست با نتیجه 4 بر 2 لسترسیتی را در دیداری دوستانه شکست دهد و دیدار بزرگداشت وین رونی نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در ادامه دیدارهای دوستانه تیم های باشگاهی قبل از شروع لیگ های داخلی، چند دیدار مهم برگزار شد که در یکی از دیدارها بارسلونا(Barcelona) در فرندز آره‌نا سوئد موفق شد با نتیجه 4 بر 2 لسترسیتی(Leicester City) را شکست دهد.

در این دیدار مونیر(Munir El Haddadi) بازیکن جوان بارسلونا در همان نیمه نخست موفق شد 2 بار برای تیمش گلزنی کند. لوئیس سوارس(Luis Suárez) و 'رافا موئیکا' نیز دیگر گل های بارسلونا را به ثمر رساندند. در طرف مقابل احمد موسی(Ahmed Musa) خرید جدید لسترسیتی موفق شد دو بار برای تیمش گلزنی کند تا این دیدار با برتری 4 بر 2 بارسلونا به پایان برسد.

در دیگر دیدار که به مناسبت بازی بزرگداشت وین رونی(Wayne Rooney) برگزار شد، دو تیم منچستریونایتد(Manchester United) تیم فعلی رونی برابر اورتون(Everton) تیم سابق این بازیکن به میدان رفتند. در نیمه نخست حضور زلاتان ایبراهیموویچ(Zlatan Ibrahimović) و نیمکت نشینی ماتا(Juan Mata) و مخیتاریان(Henrikh Mkhitaryan) باعث شد تا رونی پشت سر زلاتان بازی کند. همچنین لوک شاو(Luke Shaw) نیز که مدت ها مصدوم بود در این دیدار در اولدترافورد بعد از مدت ها به میدان رفت.

زلاتان در این بازی یکی دو موقعیت برای باز کردن دروازه اورتون داشت. یک بار نیز در اواسط نیمه نخست شوت لوک شاو با اختلاف کمی به بیرون رفت. البته اورتون نیز دست و پا بسته نبود و با حرکات خوب لوکاکو(Romelu Lukaku) یکی دو موقعیت برای گلزنی ایجاد کرد که دخیا(David de Gea) مانع باز شدن دروازه تیمش شد. در نهایت نیمه نخست بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا اولین حضور مورینیو(José Mourinho) در اولدترافورد در نیمه نخست بدون گل باشد.

در نیمه دوم نیز دو تیم دست به چند تغییر زدند و تقریبا با تیم دوم خود در زمین حاضر شدند که باز هم تغییری در نتیجه ایجاد نشد تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

منچستریونایتد باید یکشنبه در ورزشگاه ویمبلی برابر لسترسیتی به میدان برود که این دیدار سوپرجام فوتبال انگلیس یا همان جام خیریه است که یک هفته قبل از شروع لیگ برتر برگزار می شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir