پیروزی یوونتوس و چلسی در دیدارهای دوستانه
یوونتوس و چلسی در بازی هایی دوستانه به ترتیب وستهام و وردربرمن را شکست دادند.

تیم های وستهام(West Ham United) و یوونتوس(Juventus) عصر یکشنبه در افتتاحیه ورزشگاه همرز به مصاف هم رفتند که تیم ایتالیایی سه بر دو پیروز شد. پائولو دیبالا(Paulo Dybala) در دقیقه 18 گل نخست بازی را به ثمر رساند. دقایقی بعد ماریو مانزوکیچ(Mario Mandžukić) گل دوم را به ثمر رساند. اندی کارول(Andy Carroll) توانست یک گل را در نیمه اول جبران کند.

گونسالو هیگواین(Gonzalo Higuaín) در دقیقه 46 به میدان آمد تا نخستین بازی اش را برای یوونتوس انجام دهد. اندی کارول در ادامه گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند تا بازی به تساوی برسد اما سیمونه زازا(Simone Zaza) در دقایق پایانی بازی گل پیروزی را وارد دروازه وستهام کرد.

در دیگر بازی دوستانه چلسی(Chelsea) مهمان وردربرمن(Werder Bremen) بود. این دیدار با نتیجه چهار بر دو به پایان رسید. ادن هازارد(Eden Hazard) و اسکار(Oscar) در دقایق ابتدایی بازی برای چلسی گلزنی کردند.در ادامه کلودیو پیزارو(Claudio Pizarro) از روی نقطه پنالتی گل نخست تیمش را به ثمر رساند اما دیگو کاستا(Diego Costa) در دقیقه 45 گل دیگری برای تیم انگلیسی به ثمر رساند.

چلسی باز هم دروازه خود را در دقیقه 65 باز شده دید و در نهایت گل پایانی بازی را پدرو رودریگس(Pedro) وارد دروازه وردربرمن کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir