جواهر کلمبیا به منچسترسیتی پیوست
تیم دوم شهر منچستر با مهاجم جوان اتلتیکو ناسیونال کلمبیا به توافق نهایی رسید و قرارداد 5 ساله امضا کرد.

منچسترسیتی(Manchester City) با هدایت پپ گواردیولا(Pep Guardiola) به جذب بازیکنان جوان و استعدادهای ناب ادامه می دهد. بعد از جذب لروی سانه(Leroy Sané) بازیکن آینده‌دار فوتبال آلمان و گابریل خسوس(Gabriel Jesus) جوان اول فوتبال برزیل، این بار نوبت به جذب 'مارلوس مورنو' کلمبیایی رسید.

مورنو تنها 19 ساله دارد و از او به عنوان جواهر فوتبال کلمبیا یاد می شود. باشگاه منچسترسیتی با منتشر کردن عکس این بازیکن با پیراهن فیروزه‌ای، از عقد قرارداد پنج ساله با مورنو خبر داد.

این بازیکن جوان کلمبیایی بعد از عقد قرارداد با سیتی گفت: به تیمی پیوستم که یکی از بهترین‌های اروپاست. بسیار خوشحالم که جزئی از این باشگاه بزرگ هستم. پپ گواردیولا یکی از بهترین مربیان جهان است. او به بازیکنان جوان اعتقادی زیادی دارد. می خواهم از این مربی بزرگ چیزهای زیادی یاد بگیرم.

منچستر سیتی در فصل جابجایی تابستانی تغییرات زیادی داشته است. ایلکای گوندوغان(İlkay Gündoğan) و نولیتو(Nolito) از دیگر بازیکنانی هستند که به این تیم پیوستند. البته قرار است خرید جدید کلمبیایی سیتی به صورت قرضی یک فصل در دپورتیوو لاکرونیا(Deportivo de La Coruña) به میدان برود و بعد از آن به لیگ جزیره برگردد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir