توقف تاتنهام در هفته نخست لیگ جزیره
تیم های تاتنهام و اورتون در هفته نخست لیگ جزیره به تقسیم امتیازات بسنده کردند.

هفته نخست رقابت های لیگ برتر انگلیس با برگزاری چند دیدار پیگیری شد که در حساس ترین دیدار اورتون(Everton) در خانه به دیدار تاتنهام(Tottenham) تیم رده سوم فصل قبل رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار اورتون ابتدا با گل دقیقه ۵ راس بارکلی(Ross Barkley) هافبک انگلیسی و گلزن خود توانست دروازه تاتنهام را باز کند و اولین گل این فصل اورتون را در لیگ برتر به ثمر برساند ولی در نیمه دوم تیم لندنی موفق شد با گلزنی اریک لاملا(Érik Lamela) آرژانتینی بازی را به تساوی بکشاند تا این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان برسد. به این ترتیب تاتنهام در هفته نخست ۲ امتیاز خارج از خانه را از دست داد.

در دیگر دیدار ساوتهمپتون(Southampton) در حالی که با گل کاپو(Étienne Capoue) از واتفورد(Watford) عقب افتاده بود، در نهایت موفق شد در خانه گل خورده را جبران کند و با ضربه ردموند(Nathan Redmond) بازی را به تساوی بکشاند و بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد. در دیگر دیدار میدلزبورو(Middlesbrough) تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر نیز در هفته نخست برابر استوک سیتی(Stoke City) به تساوی یک بر یک رسید.

وست برومویچ(West Bromwich Albion) نیز در هفته نخست در زمین سلهرست پارک توانست کریستال پالاس(Crystal Palace) را شکست دهد. تنها گل این دیدار را روندون(José Salomón Rondón) به ثمر رساند. سوانزی(Swansea City) نیز موفق شد با یک گل برنلی(Burnley) را شکست دهد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir