پیروزی اینتر و توقف یوونتوس
با برتری اینتر و توقف یوونتوس در دیدارهای دوستانه، تیم های ایتالیایی به استقبال شروع فصل جدید لیگ ایتالیا رفتند.

در ادامه نتایج تیم های دوستانه باشگاهی قبل از شروع لیگ ها، تیم اینتر(Inter Milan) که به تازگی سرمربی جدید خود را عوض کرده است در دیداری دوستانه سلتیک(Celtic) را برد تا دی بوئر(Frank de Boer) شروع خوبی در اینتر داشته باشد. دو تیم اینتر و سلتیک در چارچوب رقابت های چمپیونزکاپ و در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند. در پایان اینتر موفق شد با نتیجه 2 بر صفر و با گل های ادر(Éder) و کاندروا(Antonio Candreva) به برتری برسد.

در دیگر دیدار یوونتوس(Juventus) به دیدار اسپانیول() رفت که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. در این دیدار مانژوکیچ(Mario Mandžukić) و دیبالا(Paulo Dybala) دو گل تیم تورینی را وارد دروازه اسپانیول کردند.

همچنین ناپولی(Napoli) که با رفتن گونسالو ایگواین(Gonzalo Higuaín) به نظر می‌رسید تضعیف شده در یک بازی برتر با نتیجه ۴ بر یک بر هرتابرلین(Hertha BSC) غلبه کرد و توانست با برد به استقبال لیگ ایتالیا برود.

همچنین دور دوم جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا ادامه یافت که در یکی از دیدارها اودینزه(Udinese) با نتیجه ۳ بر ۲ برابر اسپاتزیا شکست خورد تا خداحافظی زودهنگامی از این رقابت ها داشته باشد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir