نتایج پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا
توقف رم در پرتغال برابر پورتو و پیروزی موناکو در اسپانیا مهم‌ترین نتایج مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا بود.

دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری ۴ دیدار به پایان رسید که در مهم‌ترین بازی رم(Roma) در پرتغال برابر پورتو(Porto) به تساوی یک بر یک دست یافت. در این دیدار برای رمی‌ها ابتدا مونتیرو(Felipe Augusto de Almeida Monteiro) (گل به خودی) به ثمر رساند و در ادامه اخراج فرمالن(Thomas Vermaelen) و درخشش کاسیاس(Iker Casillas) مانع شد تا تیم ایتالیایی به گل‌های بعدی دست یابد تا اینکه سیلوا(André Miguel Valente Silva) در دقیقه ۶۰ از روی نقطه پنالتی گل تساوی پورتو را به ثمر رساند و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در دیگر دیدار موناکو(AS Monaco) در اسپانیا دست به کار بزرگی زد و ویارئال(Villarreal) را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد تا خیالش برای بازی برگشت تا حد زیادی راحت شود. فابیانو(Fabinho) و سیلوا(Bernardo Silva) گل‌های موناکو را به ثمر رساندند و پاتو(Alexandre Pato) تک گل ویارئال را به ثمر رساند.

در دیگر دیدار 'لژیا'، 'داندک' را یک بر صفر برد و لودوگورتس(Ludogorets) موفق شد ۲ بر صفر ویکتوریا پلژن(Viktoria Plzeň) را شکست دهد تا پرونده دیدارهای رفت این مرحله از رقابت ها در لیگ قهرمانان اروپا بسته شود.

دیدارهای برگشت این مرحله هفته‌های بعد برگزار خواهد شد تا ۳۲ تیم حاضر در مرحله گروهی مشخص شوند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir