برتری رم و ناپولی در سری A
رم با برتری ۳ بر ۲ برابر سامپدوریا توانست به رده دوم جدول رده‌بندی لیگ ایتالیا راه یابد.

هفته سوم رقابت‌های لیگ ایتالیا با برگزاری یک دیدار در ورزشگاه المپیکو شهر رم ادامه یافت که در آن رم(Roma) موفق شد در خانه با نتیجه ۳ بر ۲ از سد سمپدوریا(Sampdoria) عبور کند.

این دیدار به دلیل بارش شدید باران برای دقایقی متوقف شد و بازی برای بازیکنان دو تیم تا حدود زیادی سخت شده بود. اولین گل مسابقه را رمی‌ها توانستند در دقیقه ۸ به ثمر برسانند.

محمد صلاح(Mohamed Salah) مصری موفق شد تیمش را خیلی زود پیش بیندازد ولی در ادامه مسابقه سمپدوریا توانست دو بار دروازه رم را باز کند. 'موریل' در دقیقه ۱۸ و 'کواریارلا' مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در دقیقه ۴۱ برای سمپدوریا گلزنی کردند تا نیمه نخست با برتری ۲ بر یک مهمان به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم فرانچسکو توتی(Francesco Totti) به جای دیگو پروتی(Diego Perotti) به زمین مسابقه آمد و حضور این بازیکن باتجربه باعث شد رم در امر هجومی موفق ظاهر شود.

ادین ژکو(Edin Džeko) در دقیقه ۶۱ موفق شد گل تساوی مسابقه را وارد دروازه سمپدوریا کند اما این پایان کار نبود و این فرانچسکو توتی بود که در دقیقه ۹۲ موفق شد از روی نقطه پنالتی گل سوم تیمش را به ثمر برساند تا این بازی در نهایت با برتری ۳ بر ۲ رم به پایان برسد و تیم پایتخت‌نشین فوتبال ایتالیا با کسب ۳ امتیاز حساس این مسابقه در دقایق پایانی بالاتر از ناپولی(Napoli) به دلیل تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار گیرد.

ناپولی در زمین پالرمو(Palermo) به میدان رفت و در نهایت با 3 گل به برتری رسید. در این دیدار مارک همشیک(Marek Hamšík) و کایه خون(José Callejón) اسپانیایی دو بار برای تیمش گلزنی کرد تا این دیدار با برتری 3 بر صفر ناپولی به پایان برسد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir