اینتر فاتح دربی ایتالیا شد
نزاتزوری با برتری 2 بر یک برابر یوونتوس توانست فاتح دربی ایتالیا شود و اولین شکست فصل را به شاگردان آلگری تحمیل کند.

در ادامه رقابت های لیگ ایتالیا چند دیدار برگزار شد که در یکی از حساس ترین دیدار های این فصل اینتر(Inter Milan) در خانه در دیداری که به دربی فوتبال ایتالیا معروف است، به مصاف یوونتوس(Juventus) رفت و با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید.

بازی در ابتدا متعادل دنبال شد. حرکت فوق العاده دیبالا(Paulo Dybala) و کرنر برای یووه اولین موقعیت بازی بود که در 10 دقیقه نخست نصیب تیم مهمان شد. اما راهی به دروازه اینتر پیدا نکرد. در این دقایق بازی در میانه میدان دنبال شد. در دقیقه 20 یکی دو موقعیت برای دو تیم ایجاد شد.

دیبالا از یوونتوس همچنان در حسرت گل زدن باقی ماند و نتوانست دروازه اینتر را باز کند. یک بار نیز ضدحمله اینتری ها را لیشتشنایر(Stephan Lichtsteiner) دفع کرد. در ادامه مصدومیت بن عطیه(Medhi Benatia) باعث شد تا مدافع یوونتوس نتواند به بازی ادامه دهد و بارتزالی(Andrea Barzagli) به جای او وارد زمین شد.

در ادامه بهترین موقعیت بازی در اختیار سامی خدیرا(Sami Khedira) قرار گرفت که این بازیکن به سادگی این موقعیت را از دست داد. در اواخر نیمه نخست نیز ایکاردی(Mauro Icardi) نتوانست دروازه یووه را باز کند تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم با دفاع مطلق یوونتوس و بازی سراسر حمله اینتر شروع شد. ایکاردی به تنهایی دو موقعیت گل را از دست داد و با هوشیاری بوفون(Gianluigi Buffon) دفع شد تا اینکه در دقیقه 66 استفان لیشتشنایر برخلاف روند بازی دروازه اینتر را باز کرد و یووه را پیش انداخت.

اینتری ها بلافاصله پاسخ این گل را دادند و ایکاردی توانست دروازه یووه را باز کند تا گونسالو هیگواین(Gonzalo Higuaín) با نظر آلگری(Massimiliano Allegri) وارد زمین شود. در دقیقه 78 ایوان پرسیچ(Ivan Perišić) توانست گل دوم را برای اینتر به ثمر برساند و دروازه ییوونتوس باز شود و این دیدار با برتری 2 بر یک اینتر به پایان برسد. البته در دقایق پایانی اور بانگا(Éver Banega) یکی از بازیکنان اینتر با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

تابلوی نتایج

اودینزه 1- 2 کیه وو

کالیاری 3- 0 آتالانتا

ساسولو 2- 0 جنوا

کروتونه 1- 1 پالرمو

اینتر 2 – یوونتوس 1

تورینو 0- 0 امپولی


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir