سقوط دورتموند به رده سوم
دورتموند با شکست برابر لورکوزن نتوانست اختلاف خود با بایرن مونیخ را کمتر کند و به رده سوم جدول رده‌بندی سقوط کرد.

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته ششم رقابت‌های بوندسلیگا دو تیم دورتموند(Borussia Dortmund) و بایرلورکوزن(Bayer 04 Leverkusen) به مصاف هم رفتند. دورتموند می‌توانست با توجه به توقف بایرن‌مونیخ فاصله خود را با صدر جدول رده‌بندی به تنها یک امتیاز کاهش دهد اما شاگردان توماس توخل(Thomas Tuchel) قدر این فرصت را ندانستند و با دو گل در ورزشگاه خانگی لورکوزن تن به شکست دادند.

لورکوزن شروع خوبی داشت و در دقیقه ۱۰ توسط مهمدی(Admir Mehmedi) به گل رسید و نیمه نخست با همین تک گل به پایان رسید. در نیمه دوم دورتموند که چیزی برای از دست دادن نداشت به بازی هجومی روی آورد اما خط دفاعی لورکوزن شب خوبی را پشت سر گذاشت.

در دقیقه ۷۹ خاویز هرناندز(Javier Hernández) ستاره مکزیکی لورکوزن گل دوم را برای تیمش به ثمر رساند تا لورکوزن سه امتیاز حساس خانگی را به دست آورد. لورکوزن با این پیروزی که به دست آورد، ۱۰ امتیازی شد و به رده هفتم جدول رده بندی صعود کرد اما دورتموند جایگاه دوم جدول را از دست داد و به رده سوم سقوط کرد.

در جدول رده بندی بایرن مونیخ(Bayern Munich) با ۱۶ امتیاز در صدر قرار دارد و هرتابرلین(Hertha BSC) هم با پیروزی که به دست آورد ۱۳ امتیازی شد و دوم است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir