توقف دورتموند برابر هرتابرلین
جدال تیم‌های دوم و سوم جدول رده ‌بندی در رقابت‌های بوندسلیگا برنده نداشت و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا بایرن مونیخ بیش از همه خوشحال شود.

هفته هفتم رقابت های بوندسلیگا با انجام یک دیدار آغاز شد. در این دیدار حساس و پر برخورد، تیم‌های دورتموند(Borussia Dortmund) و هرتابرلین(Hertha BSC) به مصاف هم رفتند.

این دیدار تقابل تیم های دوم و سوم جدول رده‌بندی بود که در نهایت برنده نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا نتیجه آن بیش از همه، به سود بایرن مونیخ(Bayern Munich) صدرنشین جدول رده‌بندی باشد.

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. با شروع نیمه دوم، این هرتابرلین بود که برخلاف جریان بازی توسط والنتین استوکر(Valentin Stocker) در دقیقه ۵۱ به گل رسید.

دورتموند که در ورزشگاه خانگی خود بازی می‌کرد که با دریافت این گل سراپا حمله شد و چند موقعیت گلزنی بسیار خوب را از دست داد که جدی‌ترین آنها ضربه پنالتی اوبامیانگ(Pierre-Emerick Aubameyang) بود.

در دقیقه ۸۰ اوبامیانگ در پی از دست دادن چند موقعیت خوب گلزنی توانست روی پاس دقیق دمبله(Ousmane Dembélé) دروازه هرتابرلین را باز کند و گل تساوی را به ثمر رساند.

در ادامه امره مور(Emre Mor) و والنتین استوکر با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شدند تا دو تیم در دقایق پایانی ۱۰ نفره کار را دنبال کنند اما در نهایت توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با همان نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا دورتموند دو امتیاز حساس دیگر را از دست دهد.

در جدول رده‌بندی بایرن مونیخ با ۱۶ امتیاز صدرنشین است. هرتابرلین با این تساوی که به دست آورد، ۱۴ امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند و دورتموند هم با ۱۳ امتیاز سوم است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir