تساوی بدون گل لیورپول و منچستریونایتد
حساس ترین دیدار هفته هشتم لیگ برتر بین لیورپول و یونایتد با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دو تیم لیورپول(Liverpool) و منچستریونایتد(Manchester United) در حساس‌ترین دیدار هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در آنفیلد برابر هم به میدان رفتند. بازی با برتری یونایتد شروع شد، این تیم توپ و میدان را در اختیار گرفت و چندین موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه لیورپول ایجاد کرد که با بی‌دقتی زلاتان(Zlatan Ibrahimović) این توپ‌ها از دست رفت. البته لیورپول نیز در ادامه تاحدودی بر بازی مسلط شد.

جدی‌ترین موقعیت این نیمه را راشفورد(Marcus Rashford) به وجود آورد که پاس زیبای او به دهانه دروازه به زلاتان نرسید و از کنار دروازه به بیرون رفت و نیمه نخست با تساوی بدون گل در حضور فرگوسن(Alex Ferguson) و نیمکت نشینی رونی(Wayne Rooney) به پایان رسید.

در نیمه دوم دو تیم صاحب موقعیت‌های جدی‌تری برای گل شدند. ابتدا زلاتان می‌توانست با ضربه سر تیمش را پیش بیندازد که موفق نبود. دقایقی بعد امره جان(Emre Can) صاحب یک موقعیت خوب شد که درخشش دخیا(David de Gea) او را ناکام گذاشت.

در ادامه شوت زیبای کوتینیو(Philippe Coutinho) نزدیک بود وارد دروازه یونایتد شود که دخیا بار دیگر درخشید و مانع گل زدن لیورپول شد. در ادامه دو تیم بار دیگر بازی محتاطی به نمایش گذاشتند و ورود رونی نیز به زمین چاره‌ساز نشد تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir