تحقیر مورینیو برابر چلسی
منچستریونایتد در حساس ترین بازی هفته نهم رقابت های لیگ جزیره با چهار گل برابر چلسی تن به شکست داد تا مورینیو برابر شاگردان سابق خود تحقیر شود.

در حساس ترین بازی هفته نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس چلسی(Chelsea) در استمفوردبریج از منچستریونایتد(Manchester United) پذیرایی کرد. این دیدار که تقابل مورینیو(José Mourinho) با شاگردان سابق خود بود با پیروزی قاطع چلسی به پایان رسید تا سنگین ترین شکست آقای خاص در لیگ جزیره رقم بخورد.

چلسی توانست در این دیدار در قامت قهرمان ظاهر شود و تیم پرستاره منچستریونایتد را با چهار گل شکست دهد. شاگردان آنتونیو کونته(Antonio Conte) شروعی توفانی داشتند و در همان دقیقه نخست توسط پدرو رودریگز(Pedro) به گل رسیدند تا نوید یک بازی پرگل را دهند.

در دقیقه 21 چلسی این بار توسط گری کیهیل(Gary Cahill) به گل رسید و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید. با شروع نیمه دوم مورینیو تیمش را هجومی تر کرد. او مروان فلاینی(Marouane Fellaini) را از زمین خارج و خوان ماتا(Juan Mata) را به جای او به بازی فرستاد تا شیاطین سرخ هجومی تر شوند.

این مربی پرتغالی اریک بیلی(Eric Bertrand Bailly) را هم تعویض و مارکوس روخو(Marcos Rojo) را به جای او به میدان فرستاد اما با این دو تغییر نه تنها روند یونایتد بهتر نشد بلکه بدتر هم شد. ادن هازارد(Eden Hazard) در دقیقه 62 از مورینیو انتقام گرفت و گل سوم آبی پوشان را به ثمر رساند.

مورینیو بعد از دریافت این گل باز هم تیمش را هجومی تر کرد و این بار آنتوان مارسیال(Anthony Martial) به جای جسی لینگارد(Jesse Lingard) به میدان رفت اما حضور این بازیکن هم ثمری نداشت و این چلسی بود که این بار توسط انگولو کانته(N'Golo Kanté) در دقیقه 70 به گل رسید تا مورینیو برابر تیم سابق خود تحقیر شود.

در ادامه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا بازی با همین نتیجه چهار بر صفر به سود چلسی به پایان برسد و مورینیو یکی از تلخ ترین شب های مربیگری خود را پشت سرگذارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir