نتایج کامل دیدارهای شب گذشته مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا + عکس
شب گذشته از رقابت های مقدماتی جام جهانی روسیه تیم های اروپایی در گروه های مختلف به مصاف هم رفتند تا سرنوشت شان برای صعود مشخص شود.

آلمان سهمیه جام جهانی را کسب کرد/ امیدواری ایرلند شمالی

تیم ملی فوتبال آلمان جمعه شب در ادامه رقابتهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در زمین جمهوری چک به میدان رفت و در زمین این تیم پیروزی ۲ بر یک را رقم زد.

توبیاس ورنر (۴) و متس هوملز (۸۸) در این بازی که از گروه C انجام گرفت، برای ژرمن ها گلزنی کردند. تنها گل تیم چک را نیز ولادیمیر داریدا (۷۸) به ثمر رساند. شاگردان یواخیم لوو با این برد ۲۱ امتیازی شدند و سهمیه جام جهانی را کسب کردند.

تیم ملی ایرلند شمالی نیز در زمین سن مارینو پیروزی ۳ بر صفر را کسب کرد و با ۱۶ امتیاز در رده دوم جدول جایگاه خود را مستحکم کرد.

نروژ و آذربایجان دیگر دیدار این گروه را انجام دادند که نتیجه این بازی ۲ بر صفر به سود آذربایجان رقم خورد.

برد پرگل انگلستان در زمین مالت/ اسلواکی کوتاه نمی آید

تیم ملی فوتبال انگلیس در دیدار خارج از خانه برابر مالت به بردی آسان دست یافت.
رقابتهای انتخابی جام جهانی در گروه F اروپا جمعه شب پی گرفته شد و طی آن تیم ملی انگلیس در زمین مالت به پیروزی ۴ بر صفر دست یافت.

گل های انگلیس را در این بازی هری کین (۵۲ و ۹۳)، رایان برتراند (۸۶) و دنی ولبک (۹۱) به ثمر رساندند. انگلیس با این برد ۱۷ امتیازی شد و در صدر جدول جایگاه خود را مستحکم تر کرد.

تیم ملی اسلواکی، نزدیک‌ترین تعقیب کننده انگلیس هم در جدال خانگی برابر اسلوونی به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کرد. اسلواکی با این پیروزی جمع امتیازات خود را به عدد ۱۵ رساند تا فاصله ۲ امتیازی خود را با انگلیس حفظ کند.

تیم ملی اسکاتلند هم در خانه لیتوانی ۳ بر صفر برنده شد. اسکاتلند بعد از این برد یازده امتیازی شد و امیدهای خود را حفظ کرد.

دانمارک با ۴ گل از سد لهستان گذشت

تیم ملی فوتبال لهستان جمعه شب از گروه C رقابتهای انتخابی جام جهانی در منطقه اروپا در زمین دانمارک به میدان رفت و برابر این تیم با نتیجه ۴ بر صفر شکست را پذیرا شد.

در این بازی توماس دلانی (۱۶)، کرنلیوس (۴۲)، نیکلای یورگنسون (۵۹) و کریستین اریکسن (۸۰) برای دانمارک گلزنی کردند.

تیم ملی فوتبال رومانی هم در خانه میزبان ارمنستان بود و برابر این تیم یک بر صفر برنده شد.

مونته نگرو نیز پیش از این دو دیدار در خانه قزاقستان ۳ بر صفر پیروزی را جشن گرفته بود.

با این اتفاقات در جدول گروه C شرایط کاملا حساس شده است. لهستان با ۱۶ امتیاز صدرنشین ماند. مونته نگرو و دانمارک با ۱۳ امتیاز و بخاطر تفاضل گل در رده های دوم و سوم قرار دارند.

تصویر نتایج کامل بازی های  مقدماتی جام جهانی - قاره اروپا

photo_2017-09-05_09-20-45.jpg

 





گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: mehrnews.com