مرگ يا زندگی بانوی پير در ومبلی؛ حمله یوونتوس به تاتنهام!
تاتنهام و یوونتوس امشب یکی از حساس ترین بازی های لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد.

دیدار حساس تاتنهام و يوونتوس‌

امشب در یكی از دیدارهای حساس دور برگشت مرحله یك‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تاتنهام در ورزشگاه ومبلی برابر یوونتوس قرار خواهد گرفت، جدالی كه بعد از تساوی بازی رفت بسیار حساس شده است.

تاتنهام‌؛ تاریخ‌سازی در ومبلی

تاتنهام از اواخر سال ۲۰۱۷ به بعد دوباره به شرایط خوب خودش برگشته و پس از صدرنشینی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ۱۱ بازی متوالی لیگ برتری شكست نخورده است. هواداران تیم چهارم فعلی لیگ جزیره در روزهای ابتدایی حضور تیم‌شان در ومبلی این ورزشگاه را نحس می‌دانستند اما بعد از باخت هفته دوم لیگ برتر برابر چلسی دیگر در ومبلی هم شكست نخوردند.

در لیگ قهرمانان هم این ورزشگاه فقط برای‌شان پیروزی به ارمغان آورده و آنها در خانه رئال‌مادرید پرافتخارترین تیم این تورنمنت را هم مغلوب كردند. نتیجه بازی رفت‌شان در تورین غافلگیركننده بود و پوچتینو شهری كه ریشه‌اش متعلق به آن است را با یك تساوی ارزشمندِ با گل ترك كرد. حالا تیمی كه بدون رد و بدل شدن گل در بازی برگشت هم خودش را در مرحله بعد خواهد دید تاتنهام است. قطعاً در بازی امشب ترفند اصلی پوچتینو برای ضربه زدن به یووه استفاده از ضدحمله با ستاره‌های جوان خط حمله‌اش است. شاید باز هم كین تاریخ جدیدی را برای تاتنهام در ومبلی رقم بزند.


یوونتوس‌؛ حمله، حمله، حمله

بانوی ‌پیر هم با شرایط خوبی كه در سری A برای خودش رقم زده و ۱۲ برد در ۱۳ بازی اخیر به دست ‌آورده اما این فصل در لیگ قهرمانان ثبات همیشگی را نداشته و در مرحله گروهی حتی احتمال اینكه اسپورتینگ‌لیسبون جای آنها را در رده دوم بگیرد، وجود داشت. ناامیدكننده است تیمی كه فصل قبل در لیگ قهرمانان تا پای فینال فقط ۳ گل درون دروازه‌اش دید حالا در ۷ بازی، ۷ گل خورده. به نوعی نقطه قوت یووه پاشنه آشیل این تیم شده و طرفدارانش نمی‌توانند با اتكا به عملكرد دفاعی خودشان را در مرحله بعد ببینند.

بوفون امید زیادی داشت این فصل هم تیمش به فینال لیگ قهرمانان برسد اما برابر تاتنهام شرایط سخت شده. بیانكونری در ومبلی باید برای گل زدن فشار بیاورد و مراقب باشد در حملات یا ضدحملات اسپرز غافلگیر نشود. احتمالاً یووه هم با بازگشت دیبالا در بازی برگشت شرایط بهتری خواهد داشت و آلگری به هنر فردی این بازیكن هم دل خواهد بست. ۹۰ دقیقه یا شاید حتی ۱۲۰ دقیقه دیگر مشخص خواهد شد آیا بوفون باز هم حسرت قهرمانی لیگ قهرمانان را می‌خورد یا داستان او ادامه خواهد داشت.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی