توافق لوئیس سوارز با اتلتیکو مادرید
طبق اخبار منتشر شده، لوئیس سوارز با اتلتیکو مادرید به توافق رسیده است و احتمالا او به زودی رسما به جمع سفید و سرخ پوشان شهر مادرید می‌پیوندد

لوئیس سوارز با اتلتیکو مادرید به توافق رسید

از زمانی که رونالد کومان به بارسلونا پیوسته این تیم در حال خانه تکانی بوده اما یکی از اولین نفراتی که کومان اعلام کرد به او نیازی ندارد لوئیس سوارز بود.

کومان در تماس تلفنی به این بازیکن اروگوئه‌ای اعلام کرد می‌تواند به دنبال تیمی جدید باشد. تا پیش از این از یوونتوس به عنوان یکی از مقصد‌های سوارز نام برده می‌شد اما حالا خبر رسیده او با اتلتیکو مادرید توافق کرده است.

روزنامه ال موندو دیپورتیوو صبح امروز اعلام کرده یک قرارداد ۲ ساله از سوی اتلتیکو مادرید به این مهاجم اروگوئه‌ای پیشنهاد شده و در این حین هم اتلتیکو مادرید به دنبال خروج دیگو کاستا خواهد بود.  کاستا در حال حاضر ۸ میلیون یورو در سال دستمزد می‌گیرد و تیمی چون فنرباغچه هم به دنبال به خدمت گرفتن او است اما اتلتیکویی‌ها هنوز بابت پیشنهادها قانع نشده‌اند.

خبر توافق سوارز با اتلتیکو مادرید را فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی هم هم اعلام کرده و گفته روخی بلانکو به دنبال جذب رایگان سوارز است که البته این قرارداد به توافق با باشگاه بارسلونا هم مربوط خواهد بود.

سوارز در دوران حضور خود در بارسلونا در ۲۳۸ بازی توانسته بود ۱۹۸ گل برای بارسلونا به ثمر برساند و ۱۰۹ پاس گل به هم‌تیمی‌هایش بدهد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net