قلعه‌نویی
سرمربی استقلال با تمجید از حریف هم‌نام اهوازی‌اش می‌گوید اشتباهات بچگانه باعث باخت تیمش در این بازی شده است.
 امیر قلعه‌نویی پس ازشکست دو بر صفر تیمش مقابل استقلال صنعتی خوزستان درباره این دیدار گفت: ابتدا به عبدالله ویسی تبریک می‌گویم. دوم به بازیکنانش و سوم به مردم خوب اهواز که این برد لیاقت آن‌ها بود. آن‌ها بهتر بازی کردند و مالکیت بیشتری داشتند.

وی اضافه کرد: تا قبل از اینکه گل اول را بخوریم همه چیز در اختیار ما بود و ایجاد موقعیت هم کردیم اما روی اشتباه بچگانه امیرحسین صادقی گل دریافت کردیم. به هر حال این جزئی از اتفاقات فوتبال بود و بعد از گل نتوانستیم شکل خود را پیدا کنیم، البته مصدومیت بیک‌زاده هم بی‌تاثیر نبود.

قلعه نویی با تمجید از مبعلی گفت: خط هافبک استقلال خوزستان بخصوص ایمان مبعلی خیلی خوب بازی کرد. مبعلی نشان داد که می‌تواند همچنان یکی از بهترین بازی‌سازهای فوتبال ایران باشد. بار دیگر به مردم و استقلال خوزستان تبریک می‌گویم، آن‌ها فوتبال مدرن و بی ادعایی برابر ما ارائه کردند.

او در پاسخ به این سوال که آیا امروز استقلال خوزستان را دست کم گرفته بود، گفت: دست کم نگرفتیم. امروز روز بد ما بود، تا پیش از دریافت گل همه چیز دست ما بود. با دریافت گل شیرازه فکری ما به هم ریخت.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا خسرو حیدری را به دلیل اینکه از بازی‌اش راضی نبودید از زمین خارج کردید، بیان کرد: خسرو حیدری هم مصدوم شد و به خاطر گرفتگی پایش او را تعویض کردم. تیم ما امروز "منم‌ها" بود و شکست ما هیچ ارتباطی به زمین و مسائل دیگر ندارد. بگذارید از استقلال خوزستان یک تشکر دیگر هم به خاطر این که قبول کردند بازی‌شان با ما به تعویق بیفتد بکنم.

او در ادامه از برنامه تیمش برای روزهای آتی صحبت کرد و افزود: ما نیاز به 24 ساعت استراحت داریم و با دیدن فیلم بازی روی ضعف‌ها کار می‌کنیم. بازی برابر تیم‌هایی مثل استقلال خوزستان خیلی سخت است چرا که آن‌ها باانگیزه هستند و گاهی اوقات بازیکنان استقلال در این بازی‌ها بی‌انگیزه می‌شوند.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که آیا مجیدی را به دلیل دو اخطاره بودن به اهواز نیاورد، اظهار کرد: مجیدی در بازی با راه آهن مصدوم شده بود، این حرف‌ها درست نیست، مجیدی ان‌شاءالله به داربی می‌رسد.

او در پاسخ به سوالی درباره مجتبی جباری و اخراجش از سپاهان گفت: ما الان حق نداریم راجع به جباری صحبت کنیم، باید به تیم خودمان فکر کنیم و نباید درباره بازیکنان تیم‌های دیگر صحبت‌هایی انجام دهیم.

سرمربی استقلال در ادامه با تمجید از جو ورزشگاه تختی اهواز تصریح کرد: جو استادیوم امروز خوب بود، البته کمی هم من را مورد لطف قرار دادند اما این جو هیچ تاثیری در شکست ما نداشت.

او در پاسخ به این سوال که وضعیت بیک‌زاده و لاوره در چه شرایطی است، بیان کرد: بیک‌زاده دچار کمی شکستگی شده ولی باید به تهران برویم تا همه چیز حل شود. لاوره هم بازیکنی حرفه‌ای است و به قراردادش می‌خواهد برسد. باید ببینیم در ادامه چه می‌شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
باخت استقلال پیش از داربی
حرکت عجیب و جالب ریبری در جشن قهرمانی بایرن در سوپرجام اروپا + تصاویر
علی دایی زیر فشار! + تصاویر
عکس: پپ گواردیولا و همسرش
عادل فردوسی‌پور، از آرزوهای کودکی تا مجری‌گری تلویزیون + تصاویر