اعتراف دروازه‌بان منصوری
دروازه‌بان تیم فوتسال منصوری قرچک گفت: قبول دارم حضورم در تیم فوتسال منصوری غیرقانونی است اما در سال‌های گذشته بازیکنانی بوده‌اند که قانون برایشان رعایت نشده است.
مجتبی نصیری‌نیا در خصوص نائب قهرمانی گیتی‌پسند در جام باشگاه‌های آسیا و همراهی او به عنوان بازیکن کمکی اظهار داشت: من قصد داشتم گیتی‌پسند را کمک کنم چون نام ایران مطرح بود. حالا اینکه بازی کردم یا خیر مهم نبود شرایط به گونه‌ای بود که بازی به من نرسید اما دلم با تیم بود.

وی ادامه داد: شکست ما در دور مقدماتی مقابل نماینده تایلند مسیرمان را سخت کرد و اگر در آن بازی شکست نمی‌خوردیم می‌توانستیم راحت قهرمان شویم. این موضوع نشان می‌دهد که سایر تیم‌ها ننشسته‌اند که ایران قهرمان شود. آنها تلاش می‌کنند که دیگر آن سال‌ها گذشت که ایران مطلق آسیا باشد. برتری ایران هم اکنون فقط در استعداد بازیکنانش است اگر همین گونه باشد دیری نخواهد گذشت که تیم سوم آسیا شویم.

دروازه‌بان تیم فوتسال منصوری درباره شرایط این تیم خاطر نشان کرد: ما نفرات زیادی را از دست داده‌ایم و البته در هفته اول مقابل میثاق قرار گرفتیم که تیم خوبی دارد، این تیم گربه سیاه ما شده البته بد شانس هم بودیم، با تمام مسائل و مشکلاتی که داشتیم موقعیت‌های خوبی داشتیم اما در 40 ثانیه پایانی یک گل دریافت کردیم و شکست خوردیم، مطمئن باشید 2- 3 هفته آینده شرایط بهتری خواهیم داشت و جزو مدعیان اصلی خواهیم بود هر چند که خیلی‌ها موافق این موضوع نباشند.

وی در مورد اینکه با توجه به مشکلات منصوری حاضر شد در این تیم بماند، تأکید کرد: من چندین پیشنهاد خوب داشتم اما یک سال دیگر با این تیم قرارداد داشتم و هم اکنون هم راضی هستم، مسائل مالی باعث شد تا ما بازیکنان زیادی را از دست بدهیم. کوتاهی مسئولان به تیم ضربه زیادی زد اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

نصیری‌نیا درباره تخلفش در خصوص حضور در تیم منصوری با وجود همراهی گیتی‌پسند در جام باشگاه‌های آسیا و اینکه آیا این موضوع غیرقانونی نبوده گفت: این موضوع برای بازیکنان دیگر هم اتفاق افتاده، دو سال گذشته محمد طاهری و اصغر حسن‌زاده در تیم‌‌های خارجی بازی کردند و حتی برای آنها ITC دیگر هم صادر شد اما توانستند بعد از آن در لیگ بازی کنم، اگر قانون است باید برای همه اجرا شود، متأسفانه در چند سال گذشته تصمیمات مصلحتی گرفته می‌شده، قبول دارم حضور من غیر قانونی بوده اما این موضوع باید در گذشته هم اجرا می‌شد نه اینکه مصلحتی باشد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com


مطالب پیشنهادی:
نتایج هفته اول لیگ برتر فوتسال
جنجال بازیکنان دوجنسه در فوتبال بانوان ايران
عکس گلشیفته وار بازیکن ليگ برتري
حاج آقای پرسپولیسی+ عکس
دایی نهمین گلزن ملی برتر جهان