ملی‌پوش فوتسال
مسعود دانشور با وجود داشتن پیشنهاد از شنژن چین و السد قطر می‌گوید اشتیاق بیشتری برای پیوستن به تیم فوتسال ناگویای ژاپن دارد.
مسعود دانشور در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای تیم شنژن چین به میدان رفت و با به ثمر رساندن 6 گل،‌ بهترین گلزن تیم و دومین گلزن برتر مسابقات شد. چینی‌ها بعد از درخشش ملی‌پوش فوتسال ایران پیشنهاد تمدید قرارداد به او داده‌اند و به دنبال به خدمت گرفتن او در لیگ حرفه‌ای کشورشان هستند اما خود دانشور می‌خواهد در تیمی بازی کند که فوتسال را بفهمند!

مسعود دانشور درباره تیم آینده‌اش توضیح داد: چینی‌ها خیلی اصرار داشتند که در لیگ کشورشان هم بازی کنم و شنژن پیشنهاد تمدید قرارداد را برای دو سال داد اما بازی در تیم‌های آماتور چینی برایم سخت است.

وی در ادامه به پیشنهاد ناگویای ژاپن و السد قطر اشاره کرد و افزود: دوست دارم در بین سه تیمی که پیشنهاد داده‌اند، به ژاپن بروم. ناگویا مهره‌های خوبی دارد و فوتسال را می‌فهمد. در ایران هم تیم حفاری اهواز تماس گرفت و گفت که می‌خواهد برای نیم‌فصل دوم برایشان بازی کنم اما نمی‌توانم تا نیم‌فصل منتظر بمانم و چون دوست داشتم در خارج از ایران بازی کنم، اصلا به این پیشنهاد فکر نکردم. حتی حاضرم با شرایط مالی کمتری به ژاپن بروم اما در چین بازی نکنم! به هر حال بازی در کنار بازیکنان حرفه‌ای راحت‌تر است.

ملی‌پوش فوتسال ایران همچنین درباره کسب عنوان دومین گلزن برتر جام باشگاه‌های آسیا با شنژن چین اظهار کرد: بعد از پشت سر گذاشتن چند مصدومیت پیاپی شرایط خوبی در جام باشگاه‌های آسیا داشتم. هر ورزشکاری ممکن است در دوران ورزشش مصدوم شود اما خدا نکند زمانش زیاد شود. خدا را شکر در شرایط خوبی قرار داشتم و توپ هایم به گل رفت. چینی‌ها که خیلی از من راضی بودند. وحید شمسایی در شنژن بازی کرده و می‌داند کار در این تیم چقدر سخت است با این حال توانستم 6 گل برایشان بزنم و نقش زیادی در صعودشان به نیمه‌نهایی داشته باشم. این در حالی است که تنها دو هفته با شنژن تمرین کرده بودم.

مسعود دانشور در پایان از مشخص شدن نتایج مذاکراتش با باشگاه ناگویای ژاپن تا هفته آینده خبر داد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
نتایج هفته اول لیگ برتر فوتسال
جنجال بازیکنان دوجنسه در فوتبال بانوان ايران
عکس گلشیفته وار بازیکن ليگ برتري
حاج آقای پرسپولیسی+ عکس
دایی نهمین گلزن ملی برتر جهان