انتقام تراکتورسازی از اماراتی ها
در اولین بازی از مرحله برگشت بازی های گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه دو نماینده کشورمان به میدان می روند.
 هفته چهارم لیک قهرمانان آسیا در شرایطی از روز سه شنبه با انجام چند دیدار پیگری می شود که دو نماینده کشورمان در ایران از رقبای خود پذیرایی می کنند؛ در این دیدارها فولاد در اهواز از رقیب ازبک خود پذیرایی می کند و تیم تراکتورسازی هم در تبریز با تیم العین امارات دیدار می کند.

فولاد – بنیادکار
شاگردان حسین فرکی در شرایطی برابر بنیاد کار به میدان می روند که تا اینجا در لیگ قهرمانان آسیا شکستی نداشته اند؛ دو تساوی و یک برد شرایطی را رقم زده تا نماینده کشورمان در صدر جدول رده بندی گروه دوم به همراه الجیش از قطر قرار بگیرد.

فولادی ها البته در دیدار رفت برابر بنیادکار درست در ثانیه های پایانی گل تساوی را دریافت کردند وگرنه در ازبکستان هم با سه امتیاز و دست پر به ایران برمی گشتند. این دیدار البته در شرایطی برگزار می شود که بنیاد کار هنوز در لیگ قهرمانان آسیا بردی نداشته است و دو تساوی و یک شکست نصیبش شده است.

برای شاگردان فرکی این روزها همه چیز خوب پیش می رود؛ آنها هم صدرنشین لیگ برتر هستند و هم در لیگ قهرمانان آسیا خوب پیشروی می کنند؛ در لیگ شاگردان فرکی با سه امتیاز از سه رقیب دیگرشان پیش هستند و بعد از بازی برابر بنیادکار باید برابر استقلال هم دیدار بسیار حساسی برگزار کنند. پیروزی برابر این رقیب ازبک شرایط روحی فولادی ها را بسیار مناسب می کند.

تراکتورسازی – العین
زمانی برای انتقام؛ تراکتوری ها اگرچه لیگ قهرمانان آسیا را خوب شروع کردند ولی درست در روز آخر مرحله رفت گروهی شکست سنگینی برابر العین متحمل شدند و 3 بر یک تن شکست دادند. همان شکست باعث شد تا تراکتورسازی پشت سر تیم های العین و لخویا در رتبه سوم بایستد.

تراکتورسازی البته با لخویا هم امتیاز است ولی تفاضل گلش کمتر است و برای ماندن در کورس تیم های صعود کننده به مرحله بعد باید دومین بردش در این بازی ها را به دست بیاورد. سه بازی قبلی برای شاگردان تونی سه نتیجه مختلف، برد، تساوی و شکست را در پی داشته است.

تراکتوری ها که پیش تر در جام حذفی ایران قهرمان شده اند و جواز صعود به لیگ قهرمانان آسیا در فصل بعد را گرفته اند در لیگ چندان خودشان را به آب و آتش نزده اند و در دیدار آخرشان هم برابر فولاد تن به شکست داده اند. به نظر می رسد تمرکز شاگردان تونی اولیویرا این روزها معطوف به بازی در لیگ قهرمانان آسیا و صعود از مرحله گروهی این بازی هاست.






گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع: fararu.com


مطالب پیشنهادی :
قد بلندترین بازیکنان والیبال+ عکس
پله و رونالدو در فیلم تبلیغاتی+ تصاویر
طرح استادیوم جدید رم+ تصاویر
برترین زنان اتومبیلران جهان
تمرینات تیم ملی والیبال از فردا آغاز می‌شود