نتایج لیگ دسته اول
تیم نفت مسجدسلیمان در حالی به صعود به لیگ برتر نزدیک شد که پیکان و پارسه نیز به صعود مستقیم امیدوار شدند.
هفته بیست‌ و پنجم لیگ مسابقات دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشو از گروه «ب» این رقابت‌ها پیگیری شد که طی آن تیم صدرنشین نفت مسجدسلیمان در هفته‌ای که استراحت داشت و دیداری را برگزار نکرد، به لیگ برتری شدن نزدیک و تیم‌های پیکان و پارسه تهران هم به صعود امیدوارتر شدند.

در رقابت‌های این هفته ایرانجوان بوشهر که در تعقیب نفت مسجدسلیمان بود در خانه مس رفسنجان به مصاف این تیم رفت که نتیجه این دیدار یک بر صفر به سود تیم مس خاتمه یافت تا تیم نفت مسجدسلیمان یک پله به لیگ برتری شدن نزدیک‌تر شود. مس رفسنجان با این پیروزی 35 امتیازی شد و هم امتیاز با ایرانجوان برای حضور در پلی‌آف اندک شانسی دارند.

در یکی دیگر از دیدارهای این گروه نفت‌وگاز گچساران از تیم پیکان میزبانی می‌کرد که این دیدار نیز با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم پیکان پایان یافت.

پارسه در تهران از تیم پاس همدان پذیرایی می‌کرد که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم پارسه به اتمام رسید تا این تیم 36 امتیازی شود و با صعود به رده سوم برای صعود به لیگ برتر چشم به هفته آخر داشته باشد.

تیم پرسپولیس شمال در قائمشهر میزبان یزد لوله بود و در حالی که از میهمان خود با نتیجه 3 بر یک پیش بود، اما این دیدار با تساوی 3 بر 3 خاتمه یافت.

تیم البدر بندر کنگ هم در خانه موفق شد برابر راهیان کرمانشاه به برتری برسد تا با 25 امتیازی شدن خطر سقوط به لیگ پایین‌تر را کمتر کند.

همچنین ابومسلم و آلومینیوم هرمزگان در مشهد به مصاف هم رفته بودند و این دیدار در حالی که با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم میهمان در جریان بود، به علت فحاشی تماشاگران مشهدی با تصمیم داور نیمه تمام باقی ماند. ابومسلم هم اکنون 22 امتیازی است و در رتبه دوازدهم لیگ 13 تیمی گروه «ب» مسابقات لیگ دسته اول قرار دارد که خطر سقوط را بیش از پیش لمس می‌کند.

نتایج دیدارهای برگزار شده گروه «ب» به شرح زیر است:

* پرسپولیس شمال 3 - یزد لوله 3

* مس رفسنجان یک - ایرانجوان بوشهر صفر

* نفت و گاز گچساران صفر - پیکان یک

* پارسه تهران 2 - پاس همدان صفر

* البدر بندر کنگ 2 - راهیان کرمانشاه یک

* ابومسلم مشهد - آلومینیوم هرمزگان، نیمه تمام ماند

از این گروه تیم اول به صورت مستقیم به لیگ برتر راه پیدا می‌کند و تیم دوم نیز باید در دیدار پلی‌آف حاضر شود. به همین دلیل سرنوشت تیم صعود کننده به لیگ برتر و نماینده این گروه در دیدار پلی‌آف در هفته پایانی مشخص خواهد شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com


مطالب پیشنهادی :
جنگ تمام عیار برای صعود به لیگ برتر
دیزاین زیبای غذای علی کریمی! +عکس
مصاحبه عجیب و جالب محمد غرضی درباره فوتبال ...
دایی : اگر می‌توانید به قرمزپوشان کمک کنید
شرکت انتقال‌دهنده نیلسون به پرسپولیس : او نباید بازی کند