نتیجه دیدار نفت تهران و الاهلی امارات
تیم های نفت تهران و الاهلی امارات از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری الاهلی به پایان رسید.

نفت تهران در دیدار رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی برابر الاهلی امارات به میدان رفت. علیرضا منصوریان تیمش را با ترکیب علیرضا بیرانوند، کارلوس سانتوس، سیامک کوروشی، علیرضا عزتی، وحید امیری، وحید حمدی نژاد، سعید لطفی، آرش رضاوند، جلال حسینی، نانگ و پیام صادقیان به میدان فرستاد.

نیمه اول:

دو تیم در پانزده دقیقه ابتدایی این دیدار بازی آرامی را دنبال می کردند و سعی داشتند همدیگر را محک بزنند. در دقیقه 17 عزتی در مقابل دروازه الاهلی صاحب توپ شد اما شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 31 بازیکنان الاهلی حمله ای را ترتیب دادند اما شوت 'اسماعیل الحمدی' از بالای دروازه نفت به بیرون رفت. دو تیم تا پایان نیمه اول به بازی آرام خود ادامه دادند و بدون آنکه خطری روی دروازه ها ایجاد شود نیمه اول با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

نیمه دوم:

پس از آغاز نیمه دوم بازیکنان نفت سعی می کردند با حرکات تکنیکی صادقیان به دروازه الاهلی نزدیک شوند اما پشت محوطه جریمه مدافعان الاهلی ارتباط را قطع می کردند و اجازه پیشروی را به نفتی ها نمی دادند.

بازیکنان الاهلی در دقیقه 55 تا 60 صاحب چندین ضربه ایستگاهی و کرنر شدند که بالاخره در دقیقه 60 از روی کرنر ارسالی از سمت راست و با ضربه سر 'لیما' توانستند به گل اول در این دیدار دست پیدا کنند تا نتیجه یک بر صفر به نفع الاهلی شود.

دقیقه 70 ارسال بازیکنان نفت از سمت چپ با ضربه عزتی همراه شد اما توپ او بار دیگر همانند نیمه اول از کنار دروازه به بیرون رفت. بازیکنان نفت در رسیدن به دروازه الاهلی ناموفق بودند و بازیکنان الاهلی با دفاع بسته خود اجازه نمی دادند حمله خطرناکی به روی دروازه شان ایجاد شود.

این دیدار با پیروزی یک بر صفر الاهلی به پایان رسید تا تیم الاهلی امارات با یک گل زده در خانه حریف کار راحتی در بازی برگشت داشته باشد.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی