حاشیه های دیدار نفت تهران و الاهلی امارات
نفت تهران در دیدار رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الاهلی امارات قرار گرفت که این دیدار با حواشی همراه بود.

تیم های نفت تهران و الاهلی امارات از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی برابر هم قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به نفع الاهلی به پایان رسید.

حاشیه های دیدار نفت تهران و الاهلی امارات

* جشنواره ای ورزشی در قسمت غربی مجموعه ورزشی آزادی و کنار ورزشگاه صد هزار نفری آزادی برگزار می شود که حضور تعدادی از شرکت کنندگان خانم و آقا در این جشنواره باعث شلوغ شدن راه ورودی ورزشگاه آزادی شده است.

* هواداران استقلال و پرسپولیس با پرچم های تیم های محبوب خود به ورزشگاه آزادی آمده اند اما یکپارچه و با شعار 'ایران ایران' نفت تهران را تشویق می کنند.

* 18 هزار هوادار تیم نفت تهران در ورزشگاه آزادی حضور دارند و با شعار 'نفت بزرگ ایران' این تیم را تشویق می کنند.

* افشین پیروانی، ذوالفقارنسب، رحمتی و حاج محمدی در ورزشگاه آزادی حضور دارند و این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند.

* دن گاسپار(Dan Gaspar) و اوسیانو کروز(Oceano da Cruz) دستیاران کی روش در تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی حضور دارند و دیدار نفت تهران و الاهلی امارات را از نزدیک تماشا می کنند.

* پرویز مظلومی سرمربی استقلال تهران دقیقه 8 وارد ورزشگاه آزادی شد و از جایگاه ویژه به تماشای دیدار نفت و الاهلی پرداخت.

* دقیقه 26 هنگامی که پیام صادقیان قصد داشت ضربه آزاد را بزند، وحید امیری در محوطه جریمه با بازیکن الاهلی درگیری کوتاهی را داشت که با دخالت داور و بازیکنان دو تیم سریع به پایان رسید.

* لیزر انداختن به صورت دروازه بان الاهلی باعث شد تا منصوریان سرمربی نفت تهران این مورد را به مسئولین اعلام کند و آن ها نیز به تماشاگران تذکر دهند.

* افرادی با لباس های محلی و ورزشکارانی که برای جشنواره ورزشی در مجموعه ورزشی آزادی حضور داشتند به ورزشگاه صد هزار نفری آزادی آمدند و این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

* در نیمه دوم بازیکنان الاهلی از دقیقه 55 تا 60 صاحب چندین ضربه ایستگاهی شدند و هربار که می خواستند ضربات کاشته خود را ارسال کنند بازیکنان نفت و الاهلی با هم درگیر می شدند که باعث دخالت داور و جدا کردند آن ها از هم می شد.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی