مربی الجزیره امارات: بازیکنان ما مریض هستند!
مربی تیم فوتبال الجزیره امارات پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی ایران از شیوع ویروس یک بیماری در بین اعضای الجزیره خبر داد.

'هامبورگ' مربی الجزیره امارات(Al Jazira) که برای دیدار با تراکتورسازی ایران در لیگ قهرمانان آسیا به تبریز سفر کرده، در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: سرمربی ما بیمار بود و نتوانست به نشست بیاید. بازیکنان ما هم مریض هستند چون یک ویروس بین ما شیوع پیدا کرده است. با اینکه کار سختی است اما امیدوارم پزشکان تیم ما بازیکنان را برای بازی فردا کاملا آماده کنند چون بازی پرفشاری در پیش داریم.

هامبورگ همچنین گفت: از 9 هفته پیش که تیم را تحویل گرفتیم 9 بازی انجام دادیم که در 4 هفته اخیر پیروز شده‌ایم. از این نظر روحیه خوبی داریم و با انسجام کامل به مصاف تراکتورسازی می‌رویم. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم.

وی عنوان کرد: خیلی خوشحالیم که در کشور زیبای ایران هستیم و از میزبانی خوب این کشور بسیار سپاسگزاریم. می دانیم که با تیم خیلی قدرتمندی بازی داریم و کار سختی مقابل این تیم پیش رو خواهیم داشت.

کمک مربی الجزیره افزود: ما سه چهار بازی اخیر تراکتورسازی را دیده ایم و می دانیم که این تیم 6-7 بازیکن بسیار خوب دارد. تمام تلاش مان را انجام می‎دهیم تا برنده بازی باشیم. امیدوارم بازی خوبی انجام شود و تیم برتر میدان به پیروزی برسد.

وی در خصوص تغییر در برنامه بازی‎های این گروه گفت: این تغییر تاکنون تاثیر زیادی روی کار ما نگذاشته ولی از این پس بازی‎های فشرده‎ای در 4 هفته بعدی داریم و کار سختی در این 4 هفته خواهیم داشت.

کمک مربی الجزیره گفت: با یک مساوی در زمین حریف می‎توانیم در بازی برگشت به پیروزی برسیم ولی این بدان معنا نیست که به دنبال کسب پیروزی در بازی فردا نیستیم.

کمک مربی الجزیره افزود: ما در 8 بازی اخیر میانگین 2.5 گل به ثمر رسانده ایم و در تمام بازی ها گلزنی کرده‎ایم و فردا هم این روند را ادامه خواهیم داد. وی با بیان اینکه 'عبدالله موسی' تنها بازیکنی است که به علت مصدومیت همراه الجزیره به تبریز نیامده ادامه داد: ما کادر پزشکی بین‎المللی قدرتمندی داریم و امیدوارم بتوانند بازیکنان مصدوم را به بازی برسانند. البته ما 23 بازیکن به تبریز آورده‎ایم و قطعا برای غایبان احتمالی تیم برنامه داریم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir