هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با منصوریان مشکلی نداشتم و اتفاقاً معتقدم او در استقلال خیلی انگیزه دارد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، بختیار رحمانی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال تهران اظهارداشت: ما در نیمه اول گل نزدیم و گل خوردیم ولی فکر می‌کنم بازی خوبی بود. البته استقلالی‌ها خیلی خوب همدیگر را پیدا می‌کردند.

وی در خصوص اینکه تماشاگران امروز او را تحویل نگرفتند، گفت: این مسائل طبیعی است، همین هواداران سال گذشته من را تشویق می‌کردند. من لیدرهای استقلال را می‌شناسم و فکر نمی‌کنم خطی باشد ولی شاید حرف شما درست باشد.

رحمانی تاکید کرد: 100 هزار نفر من را تشویق می‌کردند که به استقلال بیایم ولی حالا بازیکن فولاد هستم و به این تیم تعصب دارم.

وی تاکید کرد: کلاً صفحات مجازی و آنهایی که به صفحه من می‌آیند را بیخیال شده‌ام، یکسری‌ها را اصلاً به حال خود رها کردم و کاری ندارم. آنها نه شعاری علیه من داده‌اند و نه حرفی زدند. به هر حال از 1000 نفر 10 نفر هم می‌شود دشمن آدم باشند.

رحمانی در خصوص اینکه قبل از بازی به سمت منصوریان رفت، گفت: قبلاً هم گفته‌ام که مشکلی با او ندارم ولی مسائلی درست شد که اصلاً دوست ندارم درباره‌اش حرفی بزنم. اتفاقاً منصوریان در استقلال خیلی انگیزه دارد ولی بعضی مواقع اتفاقاتی می‌افتد که می‌شود سرنوشت امثال من.

450