مربی تیم فوتبال استقلال گفت: بخاطر تعطیلاتی که داشتیم نگرانی بود که شکل بازی مان شکل نگیرد اما در 20 دقیقه اول خوب بازی کردیم.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، علیرضا منصوریان به دلیل اخراج در بازی از سوی داور حق حضور در نشست خبری را نداشت و دستیارش محمد خرمگاه به نشست آمد و گفت: خسته نباشید می‌گویم قبل از هر چیزی درگذشت عبدالملکی را به جامعه ورزش تسلیت می‌گویم او جزیی از رسانه‌ها و ورزش و دوستانمان بودند. بازی خوبی بود. شرایط برای ما و فولاد سخت بود. بخاطر تعطیلاتی که داشتیم نگرانی بود که شکل بازی مان شکل نگیرد اما در 20 دقیقه اول خوب بازی کردیم و توانستیم موقعیت گل خلق کردیم و خدا را شکر که جو خوبی داشتیم و موقعیت گل خوب خلق کردیم اما متاسفانه فقط یک گل زدیم از هواداران مان تشکر می‌کنیم که برای حمایت از تیم به ورزشگاه آمدند و همیشه حامی ما بودند و دست تک تک انها را می‌بوسم.

وی در مورد داوری مسابقه و اخراج داور گفت:داوری نمی‌خواهم صحبت کنم اما می‌گویند پایش زیاد از محوطه فنی بیرون آمده و اخراج شده این امر برای من اولین بار بود که چنین چیزی را شاهد بودیم.

وی در مورد اعتراض بازیکن استقلال به تعویض و درگیری او با هم‌تیمی‌اش، گفت: من روی خط بودم و متوجه این صحنه نشدم. اما همه بازیکنان باید یاد بگیرند که از تفکرات مربی تمکین کنند. این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و نمی‌توانیم آن را نادیده بگیریم. در این مورد کنکاش می‌کنیم و شک نکنید که با این مسئله برخورد می‌کنیم.

450