مدیرعامل باشگاه سایپای تهران گفت: هر پنج بازی آینده ما حکم فینال را دارند و باید به بهترین نحو از این دیدارها کسب امتیاز کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، رضا درویش در خصوص شکست سایپا مقابل سپاهان اظهار داشت: در ابتدای این دیدار در حالی که ما رفته رفته به بازی مسلط می‌شدیم به دلیل اشتباه خط دفاعی و دروازه‌بان ما، عزت‌الله پورقاز یکی از بهترین بازیکنان تیم سایپا از زمین بازی بازی اخراج شد. با وجود آمادگی که تیم قبل از این دیدار داشت به دنبال این بودیم که با دست پر از اصفهان بازگردیم.

وی تصریح کرد: ما مقابل تیمی با انگیزه به میدان رفته بودیم که سرمربی جدیدی را بالای سر خود می‌دید، اما 10 نفره شدن ما باعث شد همه برنامه‌های‌مان نقش بر آب شود. البته نباید فراموش کرد ما با وجود 10 نفره شدن نیز پا پس نکشیدیم و فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم. زمانی که بازی با نتیجه 2 بر یک به سود سپاهان بود داور دو بازیکن این تیم را اخراج نکرد و یک پنالتی روی مهدی ترابی را نگرفت.

مدیرعامل باشگاه سایپا با تأکید بر نقش اشتباهات داوری در شکست این تیم مقابل سپاهان گفت: خطا روی مهدی ترابی صددرصد پنالتی بود و حتی داور سوت را به دهان خود نزدیک کرد، اما پنالتی را نگرفت. وقتی کاپیتان ما دلیل عدم نگرفتن پنالتی از داور را پرسیده بود او اعلام کرده بود به دلیل اینکه ترابی از روی زمین بلند شده بود از گرفتن پنالتی پشیمان شده است و نمی‌خواسته جو ورزشگاه به‌هم بریزد.

درویش با ابراز امیدواری از بهبود شرایط سایپا در جدول لیگ برتر گفت: ما وضعیت‌مان در جدول نگران‌کننده شده است، اما امیدواریم خدا کمک کند و فوتبال نیز روی اقبال و خوش خود را نیز به ما نشان بدهد. تیم آماده و منسجم است و فوتبال خوبی بازی می‌کند، اما همین حوادث و اشتباهات داوری که در دیدار با سپاهان اتفاق افتاد نیز در نتایج ما بی‌تأثیر نبوده است.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره دیدار این هفته سایپا مقابل نفت عنوان کرد: نفت تیم بسیار خوبی است که از مربی بزرگی نیز برخوردار است، اما چاره‌ای جز پیروزی مقابل این تیم نداریم. هر پنج بازی آینده ما حکم فینال را دارد و باید به بهترین نحو از این دیدارها امتیاز کسب کنیم.

وی در پایان در خصوص وضعیت کادرفنی سایپا برای فصل آینده خاطر نشان کرد: ابتدا باید پنج دیدار ما در این فصل تمام شود تا با توجه به نتایج حاصل شده در خصوص آینده مربیگری تیم تصمیم بگیریم.

تسنیم

450