پیشکسوت پرسپولیسی ها معتقد است خروج رامین رضاییان از این تیم در مقطع فعلی منطقی به نظر نمی رسد، پنجعلی می گوید وی باید تا پایان فصل در این تیم حفظ می شد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، محمد پنجعلی در رابطه خارج شدن نام رامین رضاییان از لیست بازیکنان پرسپولیس گفت: به نظر من از این اتفاق باشگاه ضرر می کند، اگر قرار بر عدم همکاری بود می توانستند این بازیکن را تا پایان فصل نگه دارند و سپس با او ادامه ندهند نه اینکه در مقطع فعلی وی را از تیم خارج کنند.

کاپیتان سابق تیم ملی ادامه داد: رامین رضاییان یکی از بهترین های فوتبال ایران است و حضورش در تیم می توانست در بازی های آینده مهم باشد، به هرحال پرسپولیس در ادامه لیگ قهرمانان و لیگ برتر بازی های سنگینی در پیش دارد و حضور این بازیکن می توانست برای این تیم مثمرثمر باشد.

وی در ادامه گفت: در صورتی که بازیکنی در تیم ایجاد مشکل کند باید به صورت مالی جریمه شود، پس از این اتفاقات هم جایی ندیدیم که رامین صحبت کند و بخواهد اختلافات را بیشتر کند شاید او متنبه شده باشد و بهتر بود در حال حاضر به تیم کمک کند تا در نهایت پرسپولیس بتواند از تمام داشته های خود استفاده کند.

450