شکست ایران برابر برزیل در جام جهانی فوتبال ساحلی
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دومین بازی خود در جام جهانی این رشته ورزشی، با نتیجه چهار بر سه مقابل برزیل شکست خورد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دومین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی فوتبال ساحلی به مصاف برزیل رفت که بازی با حساب چهار بر سه به سود برزیل به پایان رسید. ایران با این شکست، سه امتیازی باقی ماند و برزیل با شش امتیاز در رتبه اول قرار گرفت.

زمان نخست:

در این بازی و در دقیقه 2، امیرحسین اکبری نخستین گل ایران وارد دروازه 'مائو' دروازه‌بان برزیل کرد تا بازی با برتری ایران پیگیری شود. برزیلی‌ها نیر به سرعت پاسخ گل ایران را دادند. برای آن‌ها 'فرناندو دی دای' گلزنی کرد تا بازی به تساوی 2 بر 2 برسد. بعد از گذشت دو دقیقه مجددا این اکبری بود که در دقیقه 4 ایران را پیش انداخت. همچنین در دقیقه 5 محمد احمدزاده اختلاف را به دو گل رساند و نتیجه سه بر یک شد. بعد از این دو گل، برزیلی‌ها به خود آمدند و در دقیقه 12 با ضربه پنالتی 'بروند خاویر' اختلاف را به حداقل رساندند. در ادامه نیز 'بوخینا' گل سوم برزیل را زد تا زمان نخست بازی با تساوی سه بر سه خاتمه یابد.

زمان دوم:

زمان دوم با حملات ایران آغاز شد که در ادامه پیمان حسینی گلر ایران نخستین کارت زرد بازی را دریافت کرد. ضربه پنالتی خطای حسینی را 'فرناندو' شلیک کرد که حسینی به خوبی این توپ را مهار کرد. بعد از این اتفاق، فشار حملات ایران زیاد شد که این اتفاق منجر به کارت زرد برای بازیکنان برزیل، 'برونو خاویر' و 'بوخینا' شد. برخلاف زمان نخست، این زمان گلی در بر نداشت تا دو تیم آماده حضور در آخرین زمان بازی شوند.

زمان سوم:

با آغاز زمان پایانی، برزیل گل چهارم خود را به وسیله 'مائوریسینهو' در دقیقه 26 به ثمر رساند تا برای اولین بار در این بازی از ایران پیش بیفتد. بعد از این گل هر دو تیم تلاش خود را برای به ثمر رساندن گل‌های بعدی انجام دادند اما با دفاع سر سخت یکدیگر مواجه شدند. ضربه بازیکنان بعد از اصابت به تیرک دروازه در آغوش حسینی قرار گرفت و در پایان بازی چهار بر سه به سود برزیل پایان یافت.

دیگر بازی این گروه را اسپانیا و مکزیک برگزار کردند که اسپانیا با نتیجه سه بر یک از سد مکزیک عبور کرد تا با سه امتیاز همچنان امیدوار به صعود بماند. مکزیک هم بدون امتیاز، شانس صعودش را به حداقل رساند.

در آخرین بازی این گروه، سه‌شنبه، ایران به مصاف مکزیک می‌رود و برزیل و اسپانیا هم با هم دیدار می‌کنند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir