سرمربی فرانسه: گل پایت مزد بازی هجومی ما بود
سرمربی تیم ملی فرانسه از برد برابر رومانی ابراز خوشحالی کرد و گلی که بازیکن تیمش به ثمر رساند را مزد بازی هجومی تیمش دانست.

فرانسه در اولین دیدار جام پانزدهم موفق شد با نتیجه 2 بر یک رومانی را شکست دهد تا گام اول را محکم بردارد. دیدیه دشان(Didier Deschamps) سرمربی فرانسه بعد از پیروزی در این دیدار گفت:‌ بازی بسیار سختی برابر رومانی داشتیم و خوشحالم با پیروزی و 3 امتیاز، زمین مسابقه را ترک کردیم. برابر رومانی با دردسر روبرو شدیم.

اشک های دیمتری پایت(Dimitri Payet) به خوبی نشان داد که این برد چقدر برای ما مهم بوده است. خیلی خوشحال هستم که توانستیم برنده بازی شویم. بازی با رومانی به هیچ وجه آسان نبود.

سرمربی تیم ملی فرانسه ادامه داد: آنها دفاع خیلی خوب و مستحکمی دارند و عبور از آنها به هیچ وجه آسان نبود. البته مدافعان رومانی خطاهای زیادی انجام دادند که داور مسابقه متوجه آنها نشد. موقعیت های خوبی برای گلزنی ایجاد کردیم و اگر می توانستیم، قطعا بیش از 2 گل وارد دروازه رومانی می‌کردیم.

دوست نداشتم دروازه ما باز شود ولی این گل نشان داد کمی با مشکل مواجه هستیم و باید آنها را رفع کنیم. گل پایت حاصل بازی خوب ما بود. در آخر مسابقه آنتونی مارسیال(Anthony Martial) و کینگزلی کومان(Kingsley Coman) را به زمین اضافه کردیم تا با 4 مهاجم، در خط حمله بازی کنیم. بازی هجومی ما در نهایت به بار نشست و این گل مزد بازی هجومی ما بود.

دشان در نهایت گفت: بازی اول در هر تورنمتی خیلی دشوار است. خوشحالم که با برد زمین بازی را ترک کردیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir