دی ماریا کوپا آمریکا را از دست داد
آسیب دیدگی دی ماریا ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین جدی است و این بازیکن ادامه رقابت‌های کوپا آمریکا را از دست داد.

تیم ملی فوتبال آرژانتین در دومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های کوپا آمریکا جشنواره گل به راه انداخت و پاناما را با 5 گل شکست داده تا صعود خود را به دور بعد نهایی کند.

آنخل دی ماریا(Ángel Di María)، ستاره آماده آلبی سلسته در این دیدار آسیب دید و در دقیقه 42 از بازی تعویض شد. رسانه های آرژانتینی اعلام کردند که آسیب دیدگی دی ماریا جدی است و او تا پایان رقابت های کوپا آمریکا نمی تواند به میدان برود تا خراردو مارتینو(Gerardo Martino) یکی از بهترین بازیکنان خود را از دست دهد.

دی ماریا از ناحیه عضله پای راست خود با آسیب دیدگی شدید مواجه شده است و به چند هفته استراحت نیاز دارد و این نشان می دهد که او کوپا آمریکا را از دست داده است. دی ماریا در دو تورنمنت بزرگ اخیر با آرژانتین با مشکلی به نام آسیب دیدگی مواجه شد و نتوانست تا پایان آلبی سلسته را همراهی کند.

تیم ملی فوتبال آرژانتین یکی از شانس های اصلی قهرمانی در کوپا آمریکا است و غیبت دی ماریا که یکی از آماده ترین بازیکنان این تیم بود می تواند خبر بسیار بدی برای کادرفنی و هواداران این تیم باشد. دی ماریا در پاری سن ژرمن(Paris Saint-Germain) فصل خوبی را پشت سر گذاشت و یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir