توقف مکزیک و پیروزی اروگوئه در کوپا آمریکا 2016
جدال مکزیک برابر ونزوئلا در رقابت های کوپا آمریکا که جنگ صدرنشینی بود با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اما اروگوئه در دیداری تشریفاتی با سه گل جامائیکا را از پیش رو برداشت.

در گروه C مرحله گروهی رقابت های کوپا آمریکا دو دیدار برگزار شد. تیم ملی فوتبال مکزیک و ونزوئلا که پیش از این صعود خود را قطعی کرده بودند به مصاف هم رفتند که این دیدار برنده نداشت و بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا ونزوئلا توسط مانوئل ولاسکس(José Manuel Velázquez) به گل رسید اما مکزیک در دقایق پایانی جبران کرد و توسط خسوس کورنا(Jesús Corona) گل تساوی را در دقیقه 80 به ثمر رساند تا بازی با همین نتیجه یک بر یک به پایان برسد و در نهایت این مکزیک باشد که با 7 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به ونزوئلا به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کند.

در دیگر دیدار این گروه که کاملا تشریفاتی بود تیم ملی اروگوئه به مصاف جامائیکا رفت و توانست با نتیجه سه بر صفر حریف خود را از پیش رو بردارد تا با سه امتیاز در رده سوم قرار گیرد و یکی از ناکامان بزرگ جام لقب بگیرد.

در این دیدار آبل هرناندس(Abel Hernández)، ون واتسون(Je-Vaughn Watson) (گل به خودی) و ماتیاس کوروخو(Mathías Corujo) برای 'لاسلسته' گلزنی کردند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir