سرمربی ایتالیا: هنوز کار خاصی انجام ندادیم
سرمربی تیم ملی ایتالیا می گوید تیمش هنوز کار خاصی در یورو انجام نداده است و به فکر بازی‌های بعد است.

در یکی از حساس ترین دیدارهای مرحله گروهی جام ملت های اروپا دو تیم ایتالیا و بلژیک با قضاوت 'مارک کلاتنبرگ' از انگلیس برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری 2 بر صفر ایتالیا به پایان رسید.

آنتونیو کونته(Antonio Conte) بعد از پیروزی دلچسب تیمش برابر بلژیک در اولین دیدار این تیم در یورو 2016 گفت: بازی بسیار سختی بود و خوشحالم که توانستیم هر 3 امتیاز مسابقه را کسب کنیم. با این حال هنوز کار خاصی انجام نداده ایم و چیزی بدست نیاورده ایم. هنوز راه طولانی برای ما مانده است و فاصله زیادی داریم تا به خواسته خود برسیم.

باید این دیدار را خیلی زود فراموش کنیم. در نیمه نخست فضایی به بازیکنان حریف ندادیم. می دانستیم بازیکنان حریف قابلیت این را دارند که در صورت داشتن فضا موقعیت های زیادی ایجاد کنند ولی خط دفاع من هوشمندانه عمل کرد و فرصت های کمی را به حریف داد. مقابل تیم بسیار قدرتمندی قرار گرفتیم، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این رقابت ها است که بازیکنان بزرگی دارد. وقتی این اتحاد وجود دارد می توانیم هرکاری انجام دهیم. من به اینکه ما یک تیم هستیم اهمیت می دهم نه چیز دیگر. 23 استعداد ناب در اختیارم است که همه از بازی در کنار یکدیگر خوشحالند. 

کونته ادامه داد:‌ آنچه در بازی نخست اهمیت داشت کسب برد بود که به آن رسیدیم. از بازیکنانم خواسته بودم هر وقت توپ را بدست آوردند به قصد نشان دادن برتری به حریف عمل کنند. برای هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند خیلی خوشحالم. این برد به آنها تعلق دارد که برابر بلژیک تیم را حمایت کردند.

تیم من فقط 11 بازیکن نیست و بازیکنان زیادی روی نیمکت مشتاق هستند تا به تیمشان کمک کنند. ما می دانیم برای موفقیت در یورو به بازیکنان آماده زیادی نیاز داریم. هر بازی در یورو داستان متفاوتی است و باید با این موضوع کنار بیایم و با قدرت برای هر دیدار آماده باشیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir