سرمربی بلژیک: کارمان سخت شد
سرمربی بلژیک می گوید تیمش در بازی برابر ایتالیا صلابت همیشگی را نداشت و کار آنها سخت شده است.

در یکی از حساس ترین دیدارهای مرحله گروهی جام ملت های اروپا دو تیم ایتالیا و بلژیک با قضاوت 'مارک کلاتنبرگ' از انگلیس برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری 2 بر صفر ایتالیا به پایان رسید.

مارک ویلموتس(Marc Wilmots) سرمربی بلژیک بعد از این دیدار گفت: کارمان سخت شد. برای برد به میدان رفته بودیم و متاسفانه با شکست زمین را ترک کرده ایم ولی هنوز چیزی عوض نشده است. حالا باید هر دو دیدار باقی مانده خودمان را در گروه ببریم و به فکر بازی های بعد باشیم.

ایتالیا از نظر نظم تیمی و سازماندهی مسابقه از ما بهتر کار کرد و توانست به برتری برسد. در نیمه نخست روی یک اتفاق دروازه ما باز شد ولی در بعضی از صحنه ها با بدشانسی به گل نرسیدیم. موقعیت لوکاکو(Romelu Lukaku) در نیمه دوم تعیین کننده بود و وقتی آن موقعیت از دست رفت از نظر روحی شرایط تیم بد شد.

ویلموتس در پایان گفت:‌ در نیمه دوم بازی مستقیم را در دستور کار قرار دادیم ولی روی یک ضدحمله دروازه ما باز شد. باید این شکست را فراموش کنیم و فکر بازی ها بعدی خودامان باشیم. در این بازی موقعیت های زیادی را از دست دادیم و قدر آنها را ندانستیم. در زدن ضربه نهایی و گل با بدشانسی روبرو شدیم با این حال از فردا به فکر بازی بعدی خودمان خواهیم بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir