سرمربی سوئد: نباید از این تساوی ناراحت باشیم
سرمربی سوئد از تساوی تیمش برابر ایرلند راضی نیست و معتقد است ایرلند در نیمه نخست بازی برتری به نمایش گذاشت.

در اولین دیدار گروه مرگ رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ایرلند و سوئد در پارک دوپرنس شهر پاریس به میدان رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا اولین دیدار گروه مرگ یورو بدون برنده به پایان رسیده باشد.

اریک هامرین(Erik Hamrén) سرمربی تیم ملی سوئد بعد از تساوی برابر ایرلند در اولین دیدار تیم در یورو گفت:‌ ایرلندی ها به خوبی ما را تحت فشار قرار دادند و در نیمه نخست خیلی ما را اذیت کردند. دفاع های ما در زدن توپ های اول و دوم مشکل داشتند و حریف از این فرصت نهایت استفاده را برد.

ایرلند در نیمه نخست تیم برتر میدان بود و موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت. از عملکرد مهاجمانم در نیمه نخست راضی نیستم. آنها زمانی به ما ندادند و باید به ایرلندی ها تبریک گفت که ما را تحت فشار قرار دادند. نباید از این تساوی ناراحت باشیم.

هامرین ادامه داد: بعد از آنکه دروازه ما باز شد، بازی ما تغییر کرد و بهتر از قبل بازی کردیم و توپ را سریع تر در میدان به گردش درآوردیم و بازی برتری به نمایش گذاشتیم. از سمت چپ خودمان که اولسن(Martin Olsson) حضور دارد به خوبی استفاده کردیم و از همان ناحیه بود که توانستیم به گل هم برسیم و دروازه ایرلند را باز کنیم. با این حال این دیدار مشخص شده است و باید به فکر بازی‌های بعدی خودمان در گروه باشیم.

سوئد در دومین دیدار خود در جام باید برابر ایتالیا به میدان برود و در آخرین دیدار با بلژیک دیدار خواهد کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir