نتیجه دیدار روسیه و اسلواکی در یورو 2016
روسیه و اسلواکی اولین دیدار دور دوم مرحله گروهی یورو 2016 را انجام دادند که این دیدار با برتری دو بر یک اسلواکی به پایان رسید.

نتیجه دیدار روسیه و اسلواکی:

به گزارش سیمرغ، روسیه در دومین دیدارش در رقابت های یورو 2016 به مصاف اسلواکی رفت که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک اسلواکی به پایان رسید. اسلواکی با این پیروزی به صعود از این گروه امیدوار شد.

نیمه نخست:

دو تیم تا دقیقه 20 بازی پایاپایی ارائه دادند و در خلق موقعیت موفق نبودند و فقط چند موقعیت نصف و نیمه به روی دروازه هم ایجاد کردند که خطرناک نبود.

دقیقه 22: سانتر ارسالی از سمت راست با ضربه سر آرتم زوبا(Artem Dzyuba) همراه شد که این توپ در حال ورود به دروازه بود اما دروازه بان اسلواکی در دو مرحله توپ را جمع کرد.

دقیقه 27: اسمولوف(Fedor Smolov) از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرده که ضربه او با اختلاف کم و خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 31(گل): پاس پشت دفاع روسیه را وایز(Vladimír Weiss) در اختیار گرفت و با یک حرکت تکنیکی دو بازیکن روس را رد کرد و با ضربه ای فنی دروازه اسلواکی را باز کرد.

دقیقه 45(گل): همسیک(Marek Hamšík) وارد محوطه جریمه روسیه شد و با یک ضربه زیبا و دیدنی دروازه روسیه را باز کرد. این توپ پس از برخورد به تیر دروازه به سمت مقابل رفت و وارد دروازه شد.

در این نیمه در دقایق ابتدایی، بازی آرام دنبال می شد اما از دقیقه 20 به بعد هر دو تیم موقعیت هایی داشتند اما اسلواکی از فرصت هایش بهتر استفاده کرد و با برتری دو بر صفر به رختکن رفت.

نیمه دوم:

دقیقه 79(گل): بازی تا دقیقه 78 بدون موقعیت بود و روس ها هرکاری کردند نتوانستند به دروازه اسلواکی برسند تا اینکه بالاخره سانتر ارسالی به داخل محوطه جریمه اسلواکی را گولوشاکوف(Denis Glushakov) با ضربه سر دروازه را باز کرد تا فاصله را کم کند.

روسیه نیمه دوم مالک توپ و میدان بود اما نتوانست به جز یک موقعیت به دروازه اسلواکی برسد. اسلواک ها با دفاع منطقی در این نیمه بازی را اداره کردند تا سه امتیاز این دیدار را کسب کنند.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی