نتیجه دیدار رومانی و سوئیس در یورو 2016
تیم های ملی رومانی و سوئیس در دومین دیدارشان در رقابت های یورو 2016 به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی دو تیم به پایان رسید.

نتیجه دیدار رومانی و سوئیس:

در دومین دیدار از گروه نخست جام ملت‌های اروپا سوئیس برابر رومانی به میدان رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

نیمه نخست:

نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر تیم رومانی به پایان رسید. در این دیدار سوئیسی ها موقعیت های زیادی برای گل داشتند که مهمترین آن را سفروویچ(Haris Seferović) در دقیقه 6 از دست داد. در ادامه نیز بارها این تیم صاحب موقعیت شد که نتوانست از فرصت های خود استفاده کند.

در دقیقه 19 داور یک پنالتی برای تیم رومانی گرفت که استانکو(Bogdan Stancu) این ضربه را وارد دروازه کرد. بعد از این گل نیز سوئیس میدان داری کرد و صاحب چند موقعیت نصفه و نیمه شد که با بی دقتی بازیکنانش این فرصت ها از دست رفت تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر رومانی به پایان برسد.

نیمه دوم:

دقیقه 51: رومانی در ادامه حملات و بازی خوبش از سمت راست حمله ای را ترتیب داد و در محوطه شش قدم توپ را ارسال کردند که مدافع سوئیس توپ را به کرنر فرستاد و چیزی نمانده بود به اشتباه دروازه خودی را باز کند.

دقیقه 56(گل): کرنر ارسالی بازیکن سوئیس در برگشت به مهمدی(Admir Mehmedi) رسید و او با یک ضربه محکم به گوشه دروازه گل تساوی سوئیس را به ثمر رساند.

پس از گل تساوی سوئیس دو تیم تلاش می کردند تا به دروازه هم برسند اما در رساندن توپ به مهاجمان بی دقت بودند. اندک موقعیت نصفه و نیمه دو تیم هم با بی دقتی بازیکنان در ضربه نهایی باعث شد تا این دیدار با تساوی به پایان برسد.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی