نتیجه دیدار فرانسه و آلبانی در یورو 2016
فرانسه و آلبانی در دومین دیدار خود در یورو 2016 برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری فرانسه به پایان رسید.

نتیجه دیدار فرانسه و آلبانی:

تیم ملی فرانسه در دومین دیدارش در رقابت های یورو 2016 مقابل آلبانی قرار گرفت. در این دیدار فرانسوی ها تلاش زیادی برای گلزنی انجام دادند اما دفاع خوب آلبانی باعث شد تا آن ها برای گلزنی تا دقیقه 89 صبر کنند و در نهایت به سختی با نتیجه دو بر صفر پیروز این دیدار شوند.

نیمه نخست:

در این نیمه موقعیت خطرناکی برروی دروازه ها ایجاد نشد و آلبانی با بازی منطقی و زیبا فضا را برای فرانسوی ها بسته بود و اجازه نمی داد که خطری روی دروازه اش ایجاد شود. آن ها همچنین چشم به ضدحملات داشتند و موقعیت نصفه و نیمه ای هم ایجاد کردند که راه به جایی نبرد تا این نیمه با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم:

دقیقه 51: فرانسوی ها این نیمه را با فشار زیاد روی دروازه آلبانی آغاز کردند اما برخلاف جریان بازی بازیکنان آلبانی حمله ای را ترتیب دادند که مهاجم این تیم سانتر ارسالی را با ضربه ای دقیق به تیرک دروازه زد تا بهترین فرصت گلزنی را از دست بدهد.

دقیقه 53: پایت(Dimitri Payet) از سمت چپ توپی را به روی دروازه ارسال کرد که با شوت پوگبا(Paul Pogba) همراه شد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت تا پس از موقعیت های نصفه و نیمه فرانسه در این دیدار این اولین حمله خطرناک آن ها باشد.

دقیقه 68: سانتر ارسالی از سمت چپ را ژیرو(Olivier Giroud) بالاتر از مدافعان آلبانی ضربه زد اما توپ او به تیرک برخورد کرد و توسط مدافعان دور شد تا بهترین موقعیت برای فرانسوی ها از دست برود.

دقیقه 89(گل): فرانسه فشار زیادی را به دروازه آلبانی آورد اما دفاع خوب بازیکنان آلبانی باعث شده بود تا موقعیت خطرناکی ایجاد نشود تا اینکه در دقایق پایانی بازی سانتر ارسالی از سمت راست را گریزمان(Antoine Griezmann) با ضربه سر زیبا به گل تبدیل کرد.

دقیقه 92(گل): پایت در محوطه جریمه آلبانی صاحب توپ شد و با یک حرکت تکنیکی خوب مدافعان را از پیش‌رو برداشت و با ضربه ای فنی دروازه آلبانی را باز کرد تا خیال فرانسه از پیروزی در این دیدار راحت شود.

فرانسوی ها در این نیمه تلاش زیادی برای گلزنی انجام دادند اما به سد محکم آلبانی برخورد کرده بودند تا اینکه گریزمان گره گشای کار شد و گل های او و پایت باعث شد تا آن ها پیروز این دیدار شوند.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی