نتیجه دیدار اسپانیا و ترکیه در یورو 2016
اسپانیا و ترکیه در دیداری حساس به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری سه بر صفر اسپانیا به پایان رسید.

نتیجه دیدار اسپانیا و ترکیه:

به گزارش سیمرغ، اسپانیا و ترکیه در دومین دیدارشان در یورو 2016 در حالی برابر هم به میدان رفتند که ترک‌ها در صورت باخت باید با این جام وداع می کردند و اسپانیا نیز در صورت پیروزی صعودش به مرحله بعد قطعی می شد.

در نهایت این اسپانیا بود که توانست با پیروزی 3 بر صفر در این دیدار هم صعودش را قطعی کند هم ترکیه وداع زودهنگامی با یورو 2016 داشته باشد.

نیمه نخست:

دقیقه 28: پس از اینکه دو تیم دقایقی حملات نصفه و نیمه ای برروی دروازه هم ایجاد کردند، نولیتو(Nolito) از پشت محوطه جریمه ترکیه اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 33(گل): سانتر ارسالی از سمت چپ با ضربه سر موراتا(Álvaro Morata) همراه شد تا این توپ در گوشه دروازه ترکیه قرار بگیرد و اسپانیا یک بر صفر جلو بیفتد.

دقیقه 36(گل): تیکی تاکای معروف اسپانیا هافبک و دفاع های ترکیه را بهم ریخت و یک پاس پشت دفاع باعث شد تا نولیتو در محوطه جریمه با دروازه بان ترکیه تک به تک شود. او هم با یک ضربه چکشی گل دوم را به ثمر رساند.

اسپانیا با در دست گرفتن نبض بازی اجازه خودنمایی به ترک ها نداد. حملات اسپانیا خطرناک تر از ترکیه بود و آن ها توانستند با دو گل به رختکن بروند.

نیمه دوم:

دقیقه 48(گل): کار تیمی و خوب بازیکنان اسپانیا و پاس کاری زیبای آن ها باعث شد تا موراتا در مقابل دروازه صاحب توپ شود و درحالی که او با دروازه بان ترکیه تک به تک بود با ضربه ای فنی توپ را به گوشه دروازه فرستاد. این گل دومین گل موراتا و سومین گل اسپانیا بود.

دقیقه 51: بوراک ایلماز(Burak Yılmaz) در محوطه جریمه اسپانیا صاحب توپ شد و از مدافع پیش رو به زیبایی عبور کرد اما شوت او بی دقت بود و با فاصله زیاد به بیرون رفت.

پس از گل زودهنگام اسپانیا در این نیمه، آن ها دیگر میل به گلزنی نداشتند و با اداره بازی جلوی حملات ترکیه را گرفته و از سه گل اندوخته خود محافظت کردند تا پیروز این دیدار شوند.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی