نتیجه دیدار ایتالیا و ایرلند در یورو 2016
ایرلند با یک گل ایتالیا را در روز آخر مرحله گروهی شکست داد و راهی مرحله بعد شد.

نتیجه دیدار ایتالیا و ایرلند:

دو تیم ایتالیا و ایرلند در سومین دیدار خود در یورو 2016 در حالی برابر هم به میدان رفتند که خیال ایتالیا بابت سرگروهی راحت بود و در این بازی از چندین بازیکن نیمکت نشین خود استفاده کرد.

ایرلندی ها برای زدن گل تلاش زیادی کردند و موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند که شوت شین لانگ(Shane Long) راهی به دروازه ایتالیایی ها نداشت.

در دقیقه 22 فرار سیمونه زازا(Simone Zaza) از سمت چپ می رفت تا خطر جدی برای ایرلند ایجاد کند که با هوشیاری دروازه‌بان ایرلند این فرصت نیز از دست رفت. ایرلندی ها البته چندین خطر نصفه و نیمه روی دروازه ایتالیا ایجاد کردند ولی نتوانستند توپ را به تور دروازه ایتالیا برساند.

در اواخر نیمه نخست نیز شوت چیرو ایموبیله(Ciro Immobile) با فاصله کمی به بیرون رفت و بعد از آن صحنه بحث برانگیزی در محوطه جریمه ایتالیا رخ داد جایی که ایرلندی ها معتقد بودند داور پنالتی آنها را نگرفته است. در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز دو تیم بازی متعادلی به نمایش گذاشتند و این ایرلند بود که باز هم مانند نیمه نخست بازی نسبتا برتری به نمایش گذاشت. سانترهای خطرناک و شوت های از راه دور ایرلندی ها را سالواتوره سیریگو(Salvatore Sirigu) که در غیاب جانلوییجی بوفون(Gianluigi Buffon) نمایش خوبی از خود ارائه داده است، به خوبی دفع کرد.

در دقیقه 77 ضربه لورنسو اینسینیه(Lorenzo Insigne) به تیر دروازه اصابت کرد و به بیرون رفت تا دروازه ایرلند بسته بماند.

در نهایت رابی برادی(Robbie Brady) در دقیقه 85 توانست روی یک ضربه سر دروازه ایتالیا را باز کند تا هواداران ایرلندی پس از صعود تیمشان در ورزشگاه، سر از پا نشناسند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir