نتیجه دیدار بلژیک و سوئد در یورو 2016
بلژیک توانست با برتری یک بر صفر برابر سوئد به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی یورو 2016 شود.

نتیجه دیدار بلژیک و سوئد:

دو تیم بلژیک و سوئد در سومین دیدار خود در مرحله گروهی یورو 2016 برابر هم به میدان رفتند. دیداری که تساوی نیز به درد سوئد نمی‌خورد و این تیم امیدوار بود بتواند با برتری در این بازی، به عنوان تیم دوم یا سوم راهی مرحله بعد شود.

دو تیم در این دیدار نتوانستند موقعیت مهمی روی دروازه هم ایجاد کنند و بازی دو تیم بسیار پربرخورد دنبال شد تا جایی که داور به چند بازیکن از هر دو تیم کارت زرد داد. بلژیک در دقیقه 6 بازی به وسیله اکسل ویتسل(Axel Witsel) موقعیت خوبی داشت ولی قدر این موقعیت را ندانست و این فرصت از بین رفت.

همچنین در دقیقه 25 بازی، ادن هازارد(Eden Hazard) موقعیت خوبی را از پشت محوطه جریمه برای کوین دی‌بروین(Kevin De Bruyne) آماده کرد که این بازیکن قدر فرصتش را ندانست و نتوانست گلزنی کند. در نهایت نیمه نخست بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز دو تیم بازی متعادلی به نمایش گذاشتند. در اولین صحنه، داور گل زلاتان ابراهیموویچ(Zlatan Ibrahimović) را مردود اعلام کرد و عنوان کرد این بازیکن با خطا توپ را وارد دروازه کرده است.

در دقیقه 72 روملو لوکاکو(Romelu Lukaku) نتوانست دروازه سوئد را باز کند و موقعیت گل خوبی را از دست داد تا بازی همچنان بدون گل باشد. با این حال پاس هازارد برای راجا ناینگولان(Radja Nainggolan) باعث شد تا این بازیکن به زیبایی دروازه سوئد را باز کند و این دیدار با برتری یک بر صفر بلژیک به پایان رسید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir