نتیجه دیدار ایسلند و اتریش در یورو 2016
ایسلند و اتریش در سومین دیدار خود در یورو 2016 به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک ایسلند به پایان رسید.

نتیجه دیدار ایسلند و اتریش:

دو تیم ایسلند و اتریش در سومین دیدار خود در یورو 2016 برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک ایسلند به پایان رسید. بازی با حملات ایسلندی ها شروع شد و در همان دقیقه 2 گودمونسون(Jóhann Berg Guðmundsson) دیرک دروازه حریف را به لرزه درآورد تا نشان دهد ایسلند به دنبال برد در این دیدار است. هر دو تیم شانس صعود از این گروه را داشتند و به همین خاطر امیدوار بودند با کسب نتیجه مورد نظر در مرحله بعد حاضر باشند.

در دقیقه 11 آرناتویچ(Marko Arnautović) تعادل خود را از دست داد و نتوانست دروازه ایسلند را باز کند. با این حال ایسلندی ها موفق شدند در دقیقه 18 با ضربه بودوارسون(Jón Daði Böðvarsson) دروازه را باز کنند و پیش بیفتند.

در دقیقه 29 بازی باز هم این آرناتویچ بود که نتوانست دروازه ایسلندی ها را باز کند.

در دقیقه 37 بازی داور خطای پنالتی به سود اتریش اعلام کرد که تاکنون در این جام موفق به گلزنی نشده است. دراگویچ(Aleksandar Dragović) پشت توپ قرار گرفت و سومین بازیکنی در این جام بود که پنالتی خود را از دست داد و نتوانست گل تساوی را وارد دروازه ایسلند کند. ضربه پنالتی این بازیکن به دیرک دروازه ایسلندی ها اصابت کرد.

در نهایت نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر ایسلندی ها به پایان رسید.

در نیمه دوم اتریش توانست گل خورده را جبران کند. اسکوپ(Alessandro Schöpf) در دقیقه 60 روی غفلت مدافعان حریف دروازه ایسلند را باز کرد تا اولین گل اتریش در یورو رقم بخورد.

در اواخر بازی ایسلند توانست گل دوم را وارد دروازه اتریش کند و پیروز این دیدار شود. تراتاسون(Gudmundur Thórarinsson) در دقیقه 94 توانست در یک حمله سریع دروازه اتریش را باز کند تا این دیدار با برتری 2 بر یک ایسلند به پایان برسد و این تیم حریف انگلیس در مرحله بعد شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir