نتیجه دیدار آلمان و اسلواکی در یورو 2016
آلمان و اسلواکی امشب در ورزشگاه پیر موروی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری سه بر صفر آلمان به پایان رسید.

نتیجه دیدار آلمان و اسلواکی:

به گزارش سیمرغ، دو تیم آلمان و اسلواکی در پنجمین دیدار مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016 به میدان رفتند که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به نفع آلمان به پایان رسید تا این تیم هم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

نیمه نخست:

دقیقه 7(گل): آلمانی ها از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کردند و به دروازه اسلواکی فشار آوردند تا اینکه شوت بواتنگ(Jérôme Boateng) از پشت محوطه جریمه به گوشه دروازه رفت و آلمان خیلی زود به گل رسید.

دقیقه 12: خطای اشکرتل(Martin Škrtel) در محوطه جریمه باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. اوزیل(Mesut Özil) پشت این توپ قرار گرفت اما ضربه او را دروازه بان اسلواکی به خوبی گرفت تا اسلواکی به ادامه این دیدار امیدوار باشد.

دقیقه 23: اوزیل این بار در محوطه جریمه اسلواکی صاحب توپ شد اما شوت رو پا و محکم او با اختلاف کم و خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 40: بازیکنان اسلواکی اولین حمله خود را ترتیب دادند و سانتر ارسالی از سمت راست با ضربه سر مهاجم این تیم همراه شد اما این توپ را نویر(Manuel Neuer) به خوبی از روی خط دروازه برگشت داد و به کرنر فرستاد.

دقیقه42(گل): دراکسلر(Julian Draxler) از سمت چپ نفوذ کرد و پاس او به دهانه دروازه اسلواکی به گومز(Mario Gómez) رسید و او با یک حرکت تک ضرب دروازه را باز کرد تا خیال آلمان در همین نیمه برای برد راحت شود.

تیم ملی آلمان در این نیمه بازی برتر و هجومی را ارائه داد و توانست دو گل به ثمر برساند. اسلواکی در این نیمه چشم به ضدحملات داشت اما نتوانستند از اندک موقعیت خودشان استفاده کنند تا نیمه اول با برتری دو بر صفر آلمان به پایان برسد.

نیمه دوم:

دقیقه 62(گل): کرنر ارسالی از سمت راست به دراکسلر رسید و او با یک ضربه زیبا توپ را به کنج دروازه فرستاد و دروازه اسلواکی را برای بار سوم باز کرد.

در این نیمه آلمانی ها توپ و میدان را در اختیار داشتند و بازی را اداره کردند و موقعیت های کمی برروی دروازه اسلواکی ترتیب دادند تا در نهایت آن ها با نتیجه سه بر صفر پیروز این دیدار شوند.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی