نتیجه دیدار مجارستان و بلژیک در یورو 2016
مجارستان و بلژیک امشب در ورزشگاه مونیس پال به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری پرگل بلژیک به پایان رسید.

نتیجه دیدار مجارستان و بلژیک:

به گزارش سیمرغ، بلژیک و مجارستان در ششمین دیدار مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016 برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری 4 بر صفر بلژیک به پایان رسید تا شگفتی ساز یورو 2016 از این مسابقات حذف شود و بلژیک به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

نیمه نخست:

دقیقه 9(گل): بلژیک از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. ضربه ایستگاهی کوین دبروین(Kevin De Bruyne) را توبی آلدروایرلد(Toby Alderweireld) با ضربه سر به گل تبدیل کرد.

دقیقه 34: ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه مجارستان را کوین دبروین به زیبایی روانه دروازه کرد اما این توپ را کرالی(Gábor Király) با کمک تیر دروازه دفع کرد.

دقیقه 41: اشتباه مدافعان مجارستان باعث شد تا بلژیکی ها صاحب فرصت گلزنی شوند که در چندین رفت و برگشت مدافعان مجارستان مقابل شوت بازیکنان بلژیک قرار گرفتند و توپ را به کرنر فرستادند.

پس از گل زود هنگام بلژیک بازی متعادل دنبال شد و بلژیکی ها چندین موقعیت خوب دیگر هم داشتند که توسط دروازه بان و دفاع مجارستان دفع شد. مجارستانی ها در حمله سازی به مشکل خورده بودند و فقط توانستند چند شوت از پشت محوطه جریمه بزنند تا این نیمه با برتری یک بر صفر بلژیک به پایان برسد.

نیمه دوم:

دقیقه 46: ادن هازارد(Eden Hazard) در یک حرکت انفرادی و تکنیکی وارد محوطه جریمه مجارستان شد و اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او را کرالی با واکنش خوب به کرنر فرستاد.

دقیقه 58: شوت زیبای یوهاز(Roland Juhász) از کنار دروازه کورتوا(Thibaut Courtois) به شکل بسیار خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 78(گل): پاس زیبای هازارد در دقیقه 78 به میچی باتشوایی(Michy Batshuayi) رسید تا این بازیکن دروازه مجارستان را باز کند.

دقیقه 80(گل): سه دقیقه بعد از گل دوم بلژیک، شوت زیبای ادن هازارد برای بار سوم دروازه مجارستان را باز کرد.

دقیقه 90(گل): کاراسکو(Yannick Ferreira Carrasco) گل چهارم را نیز وارد دروازه مجارستان کرد تا این دیدار با برتری 4 بر صفر بلژیک به پایان برسد و این تیم حریف ولز در مرحله یک چهارم نهایی شود.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.

تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی