تساوی تاسیسات دریایی مقابل دینامو مسکو
تیم تاسیسات دریایی با وجود برتری دو گله در نیمه نخست، مقابل قهرمان روسیه متوقف شد.

تیم تاسیسات دریایی ایران در آخرین بازی مرحله گروهی جام باشگاه‌های جهان به مصاف دینامو مسکو روسیه(Dynamo Moscow) رفت و در پایان با نتیجه دو بر دو متوقف شد. گل های تاسیسات دریایی در این بازی را محمد شجری و حسین طیبی به ثمر رساندند.

'سیریلیو' نیز هر دو گل دینامو مسکو را وارد دروازه مصطفی نظری کرد. دریایی‌ها در حالی که در این دیدار وحید شمسایی را به عنوان مربی، بازیکن و کاپیتان به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند، بازی را طوفانی شروع کردند و ابتدا توسط محمد شجری به گل رسیدند. دینامو مسکو که در این بازی برخلاف دو بازی قبل صلابت همیشگی را نداشت، گل دوم را هم دریافت کرد و این بار حسین طیبی برای تاسیسات گلزنی کرد. نیمه نخست بازی با برتری دو بر صفر تاسیسات به پایان رسید.

نیمه دوم برخلاف نیمه نخست، تا دقایق پایانی بدون گل سپری شد و شمسایی که تیمش در آستانه حذف قرار داشت، رو به سیستم پاور پلی یا پنج نفره آورد اما روی یک غافلگیری گل اول را دریافت کرد و در حالی که سراپا برای زدن گل سوم حمله می کرد، گل تساوی را هم خورد و بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به اتمام رسید.

تاسیسات در این دوره مسابقات ابتدا با نتیجه چهار بر دو مقابل بارسلونا(Barcelona) شکست خورد و سپس مقابل باربوسا برزیل با نتیجه چهار بر سه متحمل باخت شد و در پایان مرحله گروهی با یک امتیاز در رده چهارم قرار گرفت و حالا باید برای کسب رتبه هفتمی مسابقه دهد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir