سرمربی بلژیک: بازی با ولز اصلا آسان نیست
سرمربی بلژیک از عملکرد بازیکنانش در دیدار برابر مجارستان ابراز رضایت کرد.

دو تیم بلژیک و مجارستان در ششمین دیدار مرحله یک هشتم نهایی برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری چهار بر صفر بلژیک به پایان رسید. مارک ویلموتس(Marc Wilmots) بعد از صعود تیمش به مرحله بعد یورو گفت: از همان ابتدای بازی برای کسب برد به میدان رفتیم و در هر دو نیمه، تیم برتر میدان بودیم. به جز اشتباهات جزئی که داشتیم، بازی بی‌نقصی ارائه کردیم و کاملا تیم برتر زمین بودیم.

در همان نیمه نخست باید بازی را تمام می‌کردیم و 3 بر صفر زمین را ترک می‌کردیم. با این حال این تازه یک گام دیگر به سوی قهرمانی بود. باید بازی به بازی پیش برویم. به مجارها تبریک می‌گویم. آنها تمام تلاش خود را به کار بستند. حالا زمان کافی برای استراحت و آمادگی برای بازی بعد را داریم و باید تمرکز خودمان را معطوف به دیدار با ولز کنیم.

ویلموتس در پایان گفت: بازی با ولز اصلا آسان نیست. آنها بسیار فشرده بازی می‌کنند. در دور مقدماتی یورو نیز با این تیم بازی کردیم و نتایج خوبی کسب نکردیم. با این حال باید با برنامه کاملی برابر ولز به میدان برویم و از فرصتی که برای صعود به نیمه نهایی داریم،‌ نهایت استفاده را ببریم. باید از ادن هازارد(Eden Hazard) نیز تشکر کنم که وظیفه کاپیتانی خود را به خوبی انجام داد. قبل از بازی به او گفتم که دوست دارم در این دیدار گلزنی کند. او خیلی خوب به محوطه جریمه نزدیک شد و تلاش بالایی از خود نشان داد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir