سرمربی مجارستان: با سرهای بالا یورو را ترک می‌کنیم
سرمربی مجارستان با وجود شکست سنگین برابر بلژیک از عملکرد بازیکنانش در این دوره راضی است و تاکید کرد تیمش با سر بالا این رقابت‌ها را ترک می‌کند.

دو تیم بلژیک و مجارستان در ششمین دیدار مرحله یک هشتم نهایی برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری 4 بر صفر بلژیک به پایان رسید. برند اشتورک(Bernd Storck) بعد از حذف تیمش از یورو 2016 گفت: بازیکنانم هر چه در توان داشتند را در این دیدار نشان دادند ولی با وجود اینکه فرصت های خوبی برای گلزنی داشتیم، نتوانستیم دروازه بلژیک را باز کنیم. باید اعتراف کنم بلژیک یکی از مدعیان جدی برای قهرمانی در یورو است و همه دیدند چه تیم عالی و کاملی است.

او در ادامه گفت: در کل فکر می‌کنم یورو تجربه خوبی برای ما بود و توانستیم به اهداف خوبی برسیم. هواداران مجارستانی زیادی از ما حمایت کردند. مطمئن هستم از نمایش تیم ملی‌شان در این دوره از رقابت ها رضایت دارند. قطعا با سرهای بالا جام را ترک می کنیم. تیم حریف لایق صعود و برتری بود ولی من از بازیکنانم در این دوره رضایت دارم. رقابت های این دوره، تجربه بازیکنانم را برای بازی های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه زیاد می کند. می‌توانیم با روحیه بالا برای این رقابت ها آماده شویم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir